Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:17:20 GMT

«نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۱۹۲۴

«نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، ماکوتو یوشیدا، مدیر ارشد اجرایی شرکت نیسان موتور ژاپن اعلام کرد، این شرکت در نظر دارد، تولید در روسیه را در نیمه نخست سال مالی که از ابتدای ماه آوریل شروع شده است، متوقف کند.

شرکت نیسان قبلا صادرات خودرو به روسیه را به دنبال درگیری با اوکراین متوقف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نیسان ژاپن اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس

تین نیوز

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوورهای مدرن بوده و به تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، واضح ترین تغییر در قسمت جلو دیده می شود که جلوپنجره کرومی V شکل و چراغ جلوی عجیب و غریب خود را از دست می دهد. یک جلوپنجره مشبک بزرگتر با ظاهر بهتر و با الهام از زره زنجیری سربازان ژاپنی باستان در مدل جدید دیده می شود. طراحی دوتایی چراغ ها به سبک بومرنگ همچنان در این مدل حضور دارد.

تغییرات در قسمت عقب ملایم تر است؛ این قسمت مشمول مجموعه جدیدی از چراغ های LED و سپر اصلاح شده است. اگر قشقایی خود را در کلاس جدید N-Design سفارش دهید، تریم رنگی خاص و رینگ های ۲۰ اینچی را خواهید داشت.

با این حال، همه اینها تغییراتی ظاهری هستند، چرا که مجموعه موتورها مانند قبل است. خریداران می توانند بین دو موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۸ اسب بخار، و یک موتور ۱.۵ لیتری E-Power فول هیبریدی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. پیشرانه دارای یک موتور احتراقی بوده که فقط برای شارژ باتری استفاده می شود و هرگز مستقیماً چرخ ها را به حرکت درنمی آورد. نیسان هنوز قشقایی را با پیشرانه برقی یا پلاگین هیبریدی عرضه نمی کند.

یکی از چیزهایی که این SUV به روز شده به شما ارائه می دهد، یک سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر اندروید با نقشه ها و دستیار شخصی گوگل است. پیشرفت های فنی بیشتری همراه با سیستم دوربین Around View وجود دارد که اکنون دارای عملکرد سه بعدی است و به راننده اجازه می دهد که قشقایی خود را از هر زاویه بیرونی از جمله بالای سر ببیند. سیستم AVW همچنین دارای حافظه مکان پارکینگ است که می تواند مکان های پارکی که اغلب استفاده می شوند را ذخیره کرده و خود را به طور خودکار در آنها جای دهد.

قشقایی جدید در حال حاضر در کارخانه نیسان ساندرلند در بریتانیا تولید می شود و به زودی به نمایندگی های اروپایی می رسد. این خودروساز قصد ندارد این خودرو را به ایالات متحده بیاورد تا شکاف بین مدل های کیکس و روگ جدید (که در اروپا به عنوان X-Trail فروخته می شود) را پر کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو