Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ضروری است مشمولانی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند، توجه ویژه به مقررات خدمت وظیفه عمومی داشته باشند، غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی است.

وی گفت: شرکت مشمولان در آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی دلیل بر مجوز ادامه تحصیل نمی‌باشد و مشمولان غایب حتی در صورت قبولی، مجاز به ثبت نام نبوده و مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری عنوان داشت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیرو شهریور ماه سال ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل شده‌اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱، مهلت معرفی دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا بیان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد +۱۸) فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد +۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل می‌شوند بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: مشمولان می‌بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مهری گفت: امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان وظیفه غیر غایب در صورت قبولی و احراز شرایط لازم می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

کد خبر 5525834 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار مهری مشمولان غایب سازمان وظیفه عمومی ناجا شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی عدالت آموزشی مواد مخدر سازمان بازرسی کل کشور شورای شهر شهر تهران وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور