Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سخنگوی هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: نخستین فستیوال سراسری کانگوجامپ در مجموعه ستارگان برفی دیزین تهران با شرکت پرشور تیم های استانی و کانگوجامپرهای کشور برگزار شد و بانوان همدانی افتخار آفریدند و قهرمان شدند.

میثم ناصرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به این‌که در این رویداد تیم همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و جایزه بزرگ فستیوال را به دست آورد و بانوان همدانی افتخارآفرین شدند، مطرح کرد: تیم لاهیجان عنوان دوم را کسب کرد و تیم تبریز بر سکوی سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با قدردانی از عملکرد بازیکنان همدان، اشاره کرد: ترکیب تیم همدان در این رویداد را رعنا یداللهی، الهام اسماعیلی، مهشید زهری، پریناز زرچی، نگین محسن لو، شقایق عبدی، مهرو میراسماعیلی ونرگس عسگری تشکیل دادند و خانم مهسا اسماعیلی مربیگری این تیم را برعهده داشت.

ناصرنژاد تصریح کرد: در این رویداد بزرگ نایب رئیس انجمن خانم پناهی، نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خانم بن یعقوب و کارشناسان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

سخنگوی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان خاطرنشان کرد: تیم کانگوجامپ همدان با حمایت ویژه باشگاه ستارگان در فستیوال کشوری حضور یافت.

وی ضمن تاکید بر این‌که این فستیوال به همت کمیته کانگو جامپ کشور به ریاست منیره حبیبی پور از چهره های مطرح ورزش استان همدان برقرار شده است، اظهار کرد: با پیگیری های دکتر مریم عزیزالله رئیس انجمن ایروبیک، استپ و کانگو جامپ کشور و دکتر فاتحی عضو هیات رئیسه انجمن و هم‌چنین مساعدت‌های مجموعه ستارگان برفی دیزین این مسابقات باشکوه برگزار شد.

ناصرنژاد در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بانوان ورزشکار همدانی در این مسابقات، اظهار کرد: درخشش بازیکنان همدان و کانگوجامپرهای استان در این مسابقات کشوری، افتخاری بزرگ و ارزشمند برای ورزش همگانی استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابزار این  ورزش مهیج، کفش های مخصوصی است که ساختار متفاوتی در کف کفش دارد؛ این کفش از مواد ویژه‌ای ساخته شده که حالت ارتجاعی و فنر مانند دارد و انجام انواع حرکات پلیومتریک را بسیار لذت بخش می‌کند. ابداع کننده این ورزش جدید یک ورزشکار سوئیسی است و هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران بی‌شماری پیدا کرده و مسابقات آن در سبک های مختلف و گروه‌های سنی متفاوت برگزار می‌شود.

تمرینات کانگو جامپ به صورت اینتروال انجام می‌شود و از فواید آن می‌توان به تقویت عضلات، کاهش چربی های بدن، کاهش وزن، ایجاد پوسچر صحیح بدن، کمک به رفع اختلالات ساختاری ستون فقرات، تقویت سیستم قلبی تنفسی، تقویت کارایی سیستم لنفاوی بدن، کاهش استرس، درمان افسردگی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. این ورزش در اواخر قرن گذشته و بیش‌تر با هدف ایجاد سلامتی و ترمیم پاهای آسیب دیده ورزشکاران حرفه‌ای ابداع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کانگو جامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

 در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان