Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:34:48 GMT

«کریستین بیل» همچنان به «نولان» وفادار است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۳۳۷۴

«کریستین بیل» همچنان به «نولان» وفادار است

«کریستین بیل» بازیگر برنده اسکار دوباره اعلام کرد که تنها در یک صورت، بار دیگر در نقش «بروس وین» (بتمن) بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌وایر، یک دهه پس از آنکه سه‌گانه «شوالیه تاریکی» ساخته «کریستوفر نولان» تعریف جدیدی از ژانر ابرقهرمانی در سینما ایجاد کرد، «کریستین بیل» بازیگر نقش «بتمن» در این سری‌ فیلم، امیدوار به بازگشت به این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه‌گانه ساخته «نولان» با «بتمن آغاز می‌کند» در سال ۲۰۰۵ آغاز شد و پس از آن «شوالیه تاریکی» (۲۰۰۸) و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»(۲۰۱۲) ساخته شد که هر دو دنباله، بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروختند، با این حال «کریستین بیل» عنوان می‌کند که هنوز بحثی پیرامون ساخت قسمت چهارم این سری فیلم شکل نگرفته است.

«بیل» درباره بازی مجدد در نقش «بروس وین» در این سری فیلم می‌گوید: «با نولان پیمان بسته بودیم و قرار بود تنها سه فیلم بسازیم و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشیم که این کار را انجام می‌دهیم و سپس آن را رها می‌کنیم و دیگر خیلی آن ادامه نمی‌دهیم. با این حال اگر نولان هنوز داستانی در ذهن داشته باشد که بخواهد با من آن را تعریف کند، من حاضرم».

 «کریستین بیل» در سال ۲۰۱۹ در گفتگویی با «تورنتو سان» عنوان کرده بود که بازی در دنباله سه‌گانه «شوالیه تاریکی» را نخواهد پذیرفت، چرا که می‌خواهد به رویای تنها ساخت یک سه‌گانه نولان وفادار بماند اما به نظر می‌رسد تنها در صورتی که «کریستوفر نولان» بخواهد فیلمی در ادامه این مجموعه بسازد، بار دیگر شاهد حضور «بیل» در نقش«بتمن» خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستین بیل کریستوفر نولان شوالیه تاریکی کریستین بیل سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»