Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@14:37:22 GMT

سرمربی قطعی تیم ملی در جام جهانی کیست؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۳۷۷۱

سرمربی قطعی تیم ملی در جام جهانی کیست؟

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد که به هیچ وجه قصدی برای تغییر اسکوچیچ در جام جهانی قطر در ذهن مسئولان فدراسیون نیست.

پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حتی پس از صعود مقتدرانه از مرحله دوم مقدماتی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی که با چهار پیروزی پیاپی و دشوار برابر هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به دست آمد، همواره انتقادات زیادی نسبت به حضور این سرمربی کروات در راس کادر فنی تیم ملی وجود داشته است و فشارها روی اسکوچیچ در مرحله نهایی هم با وجود پیروزی‌های مداوم تیم ملی ادامه داشت و پس از تساوی مقابل کره‌جنوبی در تهران و به ویژه شکست مقابل این تیم در سئول اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته این تمام ماجرا نیست و همواره به بهانه‌های مختلف نظیر عدم دعوت از طارمی، ماجرای حسین کنعانی‌زادگان، دعوت نشدن 5 استقلالی به اردوی تیم ملی و ... جامعه فوتبال معمولا فشار زیادی روی اسکوچیچ وارد کرده و عده‌ای او را مربی‌ای با کارنامه ضعیف توصیف می‌کنند که نمی‌تواند نتایج خوبی با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بگیرد و به همین دلیل باید یک نام بزرگ‌تر برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران جایگزین او شود.
طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر بارها این موضوع نقل اصلی محافل فوتبالی بوده و هنوز هم در فاصله چهار ماه و 22 روز مانده تا اولین دیدار تیم ملی برابر انگلیس، در مورد ماندن یا رفتن اسکوچیچ دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. با این حال میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال در آخرین گفتگوی خود با حمایت بی قید و شرط از اسکوچیچ به این شبهات و ابهامات پایان داده و او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر معرفی کرده است.
سرپرست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اینطور به حمایت از سرمربی کروات تیم ملی پرداخته است:« اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خواهد بود. من بارها این موضوع را تکرار کرده‎‌ام و آقای رضائیان (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) هم در برنامه فوتبال برتر همین موضع را عنوان کردند. باز هم تکرار می‌کنم که آقای اسکوچیچ گزینه اول و آخر من برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی در جام جهانی قطر است و به هیچ وجه درست نیست مدت زمان کمی که تا جام جهانی باقی‌مانده را با این حرف‌های تکراری از دست بدهیم.»
سرپرست فدراسیون که این روزها فشار زیادی بابت برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی مناسب تحمل می‌کند و بسیاری عملکرد فدراسیون در این زمینه را زیر سوال برده‌اند، ادامه داد:« در حال حاضر اولویت ما برنامه‌ریزی اردو و بازی تدارکاتی خوب در ماه سپتامبر است و تمام تلاشمان را برای مهیا کردن بهترین شرایط ممکن به کار گرفته‌ایم.»

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: میرشاد ماجدی اسکوچیچ تیم ملی سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

کد خبر 6080030

دیگر خبرها

  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید