Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:00:22 GMT

لغو الزام درج قیمت تولیدکننده در سامانه جامع تجارت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۳۸۰۷

لغو الزام درج قیمت تولیدکننده در سامانه جامع تجارت

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیف بیک‌زاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده به دلیل اینکه تعیین قیمت تولیدکننده الزامات خاص خودش را دارد در نتیجه الزام درج قیمت تولید کننده در سامانه جامع تجارت اصلاح و حذف شد.

وی بیان کرد: راهبرد دولت سیزدهم حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده است و نباید هیچیک از حلقه‌های بازار از تولید تا مصرف با مشکل مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیک‌زاده گفت: درج قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده همچنان ادامه خواهد داشت، اما در تلاش هستیم تا مشکلات در این زمینه به حداقل کاهش پیدا کند.

کد خبر 5525997

منبع: مهر

کلیدواژه: صدیف بیک زاده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درج قیمت سامانه جامع تجارت بورس مصرف برق رستم قاسمی نهاده های دامی بازار سهام اعزام حجاج پروازهای حجاج وام ودیعه مسکن وزارت جهاد کشاورزی سید رضا فاطمی امین کاهش مصرف برق قیمت خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است

تین نیوز

 وزارت راه وشهرسازی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن سامانه خودنویس را از سال گذشته  راه اندازی کرد و هم اکنون امکان ثبت انعقاد برای موجران، مستاجران و بنگاه داران فراهم شده است.

با راه اندازی این سامانه هم موجران و مستاجران و هم مشاوران املاک از بهمن ماه سال گذشته می توانند جهت ثبت قرارداد اجاره خود و تمدید قراردادها از طریق این سامانه اقدام کنند و طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی به زودی تمامی معاملات مسکن از جمله خرید، فروش و تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

در همین رابطه سالاری کارشناس سیاست گذاری مسکن با بیان اینکه در حال حاضر تمامی قراردادهای اجاره از طریق سامانه خودنویس ثبت می شود گفت: ثبت این قراردادها خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره دارد و این اقدام در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن  نقش بسیار موثری دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است  به زودی تمامی معاملات مسکن براساس استعلام برخط انجام می شود و با توجه به آنکه این سامانه نشان تجارت الکترونیکی را دریافت کرده است اعتبار و اصالت ملک آنها تایید شده است بنابراین از این پس تمامی بخش های که نیاز به کد رهگیری دارند از طریق این سامانه امکان پذیرخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی