Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، قطعه موسیقی «سردشت» به مناسبت سالروز واقعه بمباران شیمیایی سردشت منتشر شد.

این قطعه به خوانندگی «سروش بخشش» و با آهنگسازی «ارشاد رازانی» بر روی شعری از «علی داودی» ساخته شده است. «مهدیا علیزاده» نوازندگی دیوان قطعه «سردشت» را انجام داده است.

قطعه موسیقی «سردشت» به مناسبت سالروز واقعه تلخ بمباران شیمیایی سردشت و گرامیداشت یاد شهدای آن حادثه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قطعه که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و منتشر شده است علی داودی از شاعران توانمند کشورمان با  شعر سروده خود در این قطعه را به صورت دکلمه نیز بازخوانی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی داودی بمباران شیمیایی سردشت سردشت بمباران بمباران شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام فرهاد زیویار به شرح زیر است:

           بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه ۶۰ سوره انفال)

دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی كه از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌كرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین كننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استكبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا كند.

پاسداران جان برکف،در طول همه سال‌های پس از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، همه ی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساخته‌اند و به بهای جان خود،نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.

کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی عرصه‌های دفاعی و مقاومت،فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی،عمران،آبادانی و محرومیت‌زدایی،نشان‌دهنده جد و جهد این نیروی مردمی برای  تحقق رسالت‌ بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ امام راحل(ره)،شهدای گرانقدر و خاصأ شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی محترم سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و پاسداران شریف و مخلص استان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف،تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

 

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه