Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه نظامی نوار غزه یک جاسوس رژیم صهیونیستی را به اعدام و سه تن دیگر را به تحمل زندان محکوم کرد.

به گزارش مشرق، "معا" دادگاه نظامی روز سه شنبه "نضال. س" را به جرم انتقال اطلاعات نظامی به رژیم صهیونیستی به اعدام از طریق چوبه دار محکوم کرد.

این جاسوس سال ۲۰۰۷ اطلاعات مربوط به نیروهای مقاومت و تحرکات آن ها، اطلاعات مربوط به فعالیت های مقاومت و تونل ها و مکان استقرار موشک ها را به رژیم صهیونیستی منتقل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات این جاسوس به هدف قرار گرفتن بسیاری از اماکن و شهید و زخمی شدن شماری از نیروهای مقاومت در غزه (منجر) شده بود.

دادگاه نظامی نوار غزه دو متهم دیگر را به حبس ابد با اعمال شاقه و یک متهم را به ۱۳ (سال) حبس با اعمال شاقه محکوم کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد