Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:28:11 GMT

تصمیم نهایی رئال مادرید؛ خبری از خرید جدید نیست

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۵۷۳۴

تصمیم نهایی رئال مادرید؛ خبری از خرید جدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته پیش انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن به رئال مادرید قطعی به نظر می‌رسید و حتی برخی هواداران این تیم رویای حضور همزمان این بازیکن و ارلینگ هالند را در سر داشتند. اما ستاره نروژی دورتموند خیلی زود با منچسترسیتی به توافق رسید و در کمال تعجب، کیلیان امباپه نیز به‌مدت سه فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه پاری‌سن ژرمن تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق بود که نام گزینه‌هایی چون گابریل ژسوس یا ریچارلیسون برای تقویت خط حمله رئال مادرید به گوش رسید، اما این شایعات نیز سرانجامی نداشت و حالا این باشگاه در مورد ترکیب فصل بعد خود به جمع بندی نهایی رسیده است. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد فلورنتینو پرز و هیئت مدیره رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که این باشگاه در فصل تابستان فعلی نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد و این پرونده تقریبا بسته شده است. تنها در صورت رخ دادن شرایطی خاص، باشگاه رئال مادرید برای جذب مهاجم اقدام خواهد کرد و در غیراین‌صورت، این پروسه احتمالا به فصل بعد موکول خواهد شد. 

این باشگاه در حال حاضر کریم بنزما، نامزد اصلی کسب جایزه توپ طلا در سال 2022 را در اختیار داشته و وینیسیوس جونیور نیز در فصل گذشته عملکردی فراتر از تصور از خود بر جای گذاشت. همچنین کادر فنی رئال مادرید امیدوار است بعد از سه سال انتظار، ادن هازارد بالاخره به روزهای اوج بازگشته و خود را در ترکیب این تیم ثابت کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند