Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع حادثه در بندر عقبه اردن که منجر به کشته و مصدوم شدن چندین نفر از شهروندان اردنی و برخی اتباع خارجی شد، مراتب تأثر و همدردی خود را با دولت و ملت اردن به ویژه خانواده های قربانیان اعلام کرد. 

وی برای مصدومان این حادثه نیز  شفای عاجل مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و اردن ناصر کنعانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم