Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:06:57 GMT

عزم جدی دولت برای ترمیم روابط با بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۶۵۴۳

عزم جدی دولت برای ترمیم روابط با بخش خصوصی

وزیر اقتصاد بیان داشت: اجرای ماده ۲۵ این قانون برای ارتقا فعالیت‌های اقتصادی در کشور امری بسیار حیاتی است که دولت سیزدهم به طور جد آن را دنبال خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان خاندوزی در پایان جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، ضمن تاکید بر لزوم اجرای بهتر ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بیان داشت: بحث اجرای قرار دادها موضوع مهمی است که در سال‌های گذشته با کم کاری‌های صورت گرفته؛ با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شده است، اجرای ماده ۲۵ این قانون برای ارتقا فعالیت‌های اقتصادی در کشور امری بسیار حیاتی است که دولت سیزدهم به طور جد آن را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اقتصاد با همکاری دبیرخانه شورا همواره در تلاش بودند که با مساعدت وزارت نیرو در مورد اجرایی شدن ماده ۲۵ درمورد زیان دیدگان ناشی از قطعی‌های برق میزان خسارت‌ها و نحوه اجرای قانون در این رابطه تعیین تکلیف شود.

وی با بیان این که موضوع اجرای قراردادها هم از نظر قانون تجارت و هم از نظر شرعی بسیار با اهمیت است بیان داشت: سعی دولت جدید همواره این بوده که اعتماد بخش خصوصی به دولت را تقویت کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماده ۲۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند