Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، وودی آلن در یک مصاحبه زنده و نادر با آلک بالدوین در اینستاگرام شرکت کرد.

بالدوین که ۲.۴ میلیون فالوئر دارد، پیشتر برای وودی آلن در فیلم «آلیس» در سال ۱۹۹۰، «تقدیم به رم با عشق» در سال ۲۰۱۲ و «یاسمین آبی» در سال ۲۰۱۳ نقش آفرینی کرده بود.

در این گفتگو بالدوین از فیلم‌های آلن به عنوان «یک حمام آب گرم که حال وی را خوب می‌کند» یاد کرد و در برابر وودی آلن اعلام کرد در نظر دارد پس از فیلم بعدی‌اش که در پاریس فیلمبرداری می‌شود به کارگردانی برای همیشه خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلن گفت: احتمالاً حداقل یک فیلم دیگر خواهم ساخت.

وی افزود که بخش مهمی از هیجان سینما از بین رفته و یادآور شد: وقتی یک فیلم می‌ساختم، آن فیلم به سالن‌های سینماهای سراسر کشور می‌رفت. امروز، فیلم می‌سازی و چند هفته‌ای فیلم در سینما اکران می‌شود. شاید ۴ هفته، شاید ۶ هفته و بعد یک راست به سرویس‌های استریم یا سرویس‌های پولی می‌رود … این دیگر همان چیز قبلی نیست … برای من لذتی ندارد.

این کارگردان یادآور شد: من از ساخت یک فیلم و نمایش آن در سینما دیگر لذتی نمی‌برم. احساس خوبی بود که بدانم ۵۰۰ نفر یک بار آن را می‌بینند. نمی‌دانم چه احساسی برای ساختن فیلم دارم. می خواهم یکی دیگر بسازم و ببینم چه حسی دارد.

بالدوین کتاب جدید وودی آلن را چند بار در طی مصاحبه نشان داد. کتاب خاطرات او با عنوان «مقبول هیچ» و کتاب جدیدش که مجموعه مقالاتی با عنوان «جاذبه صفر» است، در این برنامه معرفی شدند.

آلن که به مدت ۵ دهه از دهه ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ به طور متوسط سالی یک فیلم ساخته، نوشته و کارگردانی کرده است، سازنده بیش از ۵۰ فیلم بلند است.

ددلاین نیز نوشت: آلن از برنامه‌های روتین روزانه‌اش گفت و اینکه نباید در زمستان در سرما بماند یا در تابستان در گرما بماند یا ساعت ۵ صبح بیدار شود.

وی گفت: در خانه هستم و کاری برای انجام دادن وجود ندارد اما می‌توانم ورزش کنم، کلارینت بنوازم و بنویسم. در این مدت خیلی نوشتم. چند نمایشنامه … با خودم فکر کردم؛ اگر فیلم نمی‌ساختم چه می‌شد؟ خب این هم راه خوبی برای زندگی است. اما بعد فکر کردم شاید یک یا دو فیلم دیگر بسازم.

آلن گفت فیلمنامه‌ای که دیگران بخواهند بسازند نمی‌نویسد، هر چند این کار را پیش از این چند بار انجام داده است اما به جای آن او ترجیح می‌دهد به نوشتن رمان بپردازد.

وی عنوان کرد: ۲ نمایشنامه در طول پاندمی نوشته ولی توضیح بیشتری درباره اینکه آیا قصد دارد آنها را تولید کند یا در برادوی روی صحنه ببرد، نداد.

در این مصاحبه نیم ساعته صحبتی درباره تیراندازی بالدوین سر صحنه فیلمبرداری یا اتهامات آزار جنسی دختر خوانده آلن علیه وی به میان نیامد.

این برنامه لایو ۳ بار به دلایل فنی قطع شد.

بالدوین ۲ روز پیش اعلام کرد که چنین مصاحبه‌ای را همزمان با انتشار کتاب مجموعه مقالات جدید آلن تدارک دیده است.

کد خبر 5526218

منبع: مهر

کلیدواژه: وودی آلن آلک بالدوین کارگردان سینما تئاتر ایران فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر حوزه هنری جشنواره فیلم شهر خانه هنرمندان ایران تماشاخانه شهرزاد موسیقی ایرانی تئاتر شهر بازیگر تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی فیلم بدون قرار قبلی نقاشی وودی آلن یک فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین

سیدصولت مرتضوی از طی شدن مراحل پایانی لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

خانه ملت نوشت: سیدصولت مرتضوی از طی شدن مراحل پایانی لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: در طول تاریخ ۴۰ساله همواره موضوع تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران مورد مناقشه بوده و به نظر می‌رسید باید مرجعی در این باره تصمیم بگیرد که مقبولیت آن بالاتر از شورای عالی کار باشد که به اعتقاد ما این مرجع مجلس شورای اسلامی است. 

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  درباره پیشنهاد خود مبنی بر تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس گفت: لایحه آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقریباً مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بعد از اتمام و در هفته‌های آینده تقدیم خواهد شد و پس از تصویب و طی تشریفات در دولت، تقدیم مجلس خواهد شد. 

وی با بیان اینکه از الان نمی‌توان نحوه استقبال و چگونگی بررسی این لایحه در مجلس پیش‌بینی کرد: افزود: ما معتقدیم برای برون رفت از مشکلاتی که الان رایج است و جهت استفاده از یک خرد جمعی بیشتر، باید مرجعی تصمیم بگیرد که مقبولیت آن بالاتر از شورای عالی کار باشد که ما فکر می‌کنیم این مرجع مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم مجلس هم به لایحه پیشنهادی ما اعتماد و آن را تصویب کند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این شاعبه برخی صاحب‌نظران که این وزارتخانه برای شانه خالی کردن از زیر بار تعیین حقوق و دستمزد کارگران این پیشنهاد را ارائه کرده، عنوان کرد: اتفاقاً شانه ما در وزارت کار زیر بار همه مسئولیت‌ها است. دولت سیزدهم یک دولت مسئولیت‌پذیر است و بنده به‌عنوان کوچک‌ترین عضو این دولت عرض می‌کنم هر مسئولیتی را که به ما بسپارند روی چشم می‌گذاریم، اما همچنان که همه شاهدیم نه امسال و سال‌های قبل، بلکه در طول تاریخ ۴۰ساله همواره موضوع تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران مورد مناقشه بوده است.

مرتضوی ادامه داد: طی سال‌های گذشته همواره بعضی اوقات کارگرها، بعضاً کارفرماها، بعضی وقت‌ها جریانات دیگر، جریانات سیاسی و… در موضوع تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران راضی یا ناراضی هستند و بالاخره مورد مناقشه است؛ ما می‌خواهیم یک بار برای همیشه این موضوع را اصلاح کنیم، وگرنه به هیچ وجه بحث فرار از مسئولیت نیست، کما اینکه تا به الان هم مسئولیت‌مان را به احسن وجه انجام دادیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • ◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری