Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:51:24 GMT

«شستا» با پول کارگران و بازنشستگان بزرگ شده است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۰۳۴

«شستا» با پول کارگران و بازنشستگان بزرگ شده است

ایسنا/کرمان نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح گزارش کمیسیون اقتصادی در رابطه با تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا گفت: بررسی وضعیت مدیریت اقتصادی، مالی، اداری و حقوقی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکتهای زیر مجموعه آن محور اصلی این طرح است.

"شهباز حسن پور" در گفت و گویی با اشاره به محورهای فرعی طرح تحقیق و تفحص از شرکت شستا گفت: بررسی مدیریت مالی و سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه، فرآیند خرید و فروش داخلی و خارجی، خرید و فروش دارایی ها و نحوه رعایت صرفه و صلاح شرکت، اجاره دارایی ها، اخذ تسهیلات و نحوه پرداخت به شرکت های تابعه و اخذ تضامین بازپرداخت، چگونگی انجام حواله های ارزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و همچنین تخلفات ناشی از آن، بررسی نحوه انتصابات و بررسی تناسب ترکیب اعضاء هیات مدیره ها در برخی از شرکت ها از لحاظ تحصیلات و تجربه کاری متناسب با فعالیت اجرایی شرکت، نحوه بکارگیری مشاوران، عضویت اعضای هیات مدیره ها به صورت همزمان در شرکتهای مختلف، بررسی ضوابط حقوق و مزایای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت ها و تخلفات ناشی از آن از دیگر محورهای این طرح تقیق و تفحص است.

 وی تصریح کرد: همچنین بررسی مدیریت بخش حقوقی شرکت های زیر مجموعه شستا و تعداد دعاوی حقوقی، فرآیند دعاوی و نحوه صرف هزینه‌های وکالت و نتایج مالی دعاوی حقوقی به نفع شستا، بررسی انتصاب مدیران حقوقی متمرکز از طریق معاونت حقوقی شرکت شستا و اخراج کارشناسان حقوقی مستقل نیز در این طرح آمده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت با اشاره به اهمیت تحقیق و تفحص از مجموعه شستا گفت: شرکت شستا مالک بسیاری از مجموعه ها در حوزه داروسازی، کشت، دامپروری، پتروشیمی، عمرانی و... است، همچنین این مجموعه در شرکت های صنایع ملی مس، ایرانول، جم، میلاد سلامت و... دارای سهام بوده که در واقع می توان اظهار کرد این شرکت با پول کارگران و بازنشستگان سهامدار این شرکت ها شده است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نمایندگان مردم در مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ و همچنین تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و وزارت نیرو موافقت کردند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شستا اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی شهباز حسن پور تحقيق و تفحص تحقیق و تفحص شرکت شستا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳

به گزارش "ورزش سه"، جذب مهاجم با کیفیت در سال‌های اخیر چالش بزرگ پرسپولیس بوده و آنها هر فصل گزینه‌های داخلی و خارجی بسیاری را بررسی می‌کنند. ضعف لیگ ایران در داشتن مهاجمان گلزن پرتعداد اتفاقی انکار ناپذیر است و در مارکت خارجی نیز پرسپولیس نتوانسته بازیکن با کیفیتی را در اختیار بگیرد.

در این فصل پرسپولیس سراغ نبیل باهویی و شهاب زاهدی رفت که هر دو در زمستان جدا شدند. شهاب که عملکرد نسبتا بهتری داشت و ۶ گل در لیگ زده بود با سودای حضور در ژاپن پرسپولیس را ترک کرد تا خط حمله این تیم بازهم کمبود بازیکن داشته باشد.

حالا پرسپولیس در خط حمله تنها عیسی آل‌کثیر را به عنوان بازیکن باتجربه دارد که در زمستان دوباره پرسپولیسی شده است. او در شروع کارش در پرسپولیس سه گل در لیگ و حذفی زد که عملکردی امیدوار کننده بود اما بزرگ‌ترین آفت برای او می‌تواند نداشتن رقیب در خط حمله باشد.

پرسپولیس به جز عیسی در خط حمله تنها ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد و نبودن عیسی در فضای رقابتی می‌تواند حتی به ضرر او شود. او فصل گذشته پس از پایان مصدومیت شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی را با انگیزه بالایش نیمکت نشین کرده بود اما حالا تنها گزینه کادرفنی در خط حمله محسوب می‌شود.

این شرایط در تیم فصل اول برای شهاب زاهدی نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد عیسی آل‌کثیر باید تلاش کند هر بازی بهتر از دیدار قبلی خود باشد. او در دربی و بازی پیکان چند موقعیت خوب از دست داد که اگر رقیب داشت ممکن بود برایش گران تمام شود و کمی از ترکیب اصلی دور بشود.

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳