Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:32:54 GMT

مسئله مهم امروز نفوذ است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۲۱۹

مسئله مهم امروز نفوذ است

حمیدرضا مقدم فر در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد گفت:  نفوذ سیاسی و نرم افزاری بسیار پیچیده تر و سخت تر از نفوذ فیزیکی است.

یکی از راه‌های مقابله با ترفند‌های استکبار جهانی شناخت بیشتر نسل جوان جامعه، از شهداست.؛ شهادت شهید بهشتی و یارانش نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جایگاه شهید بهشتی به خوبی شناخته نشده و دشمن خوب می‌دانست چه فردی را از ما گرفت.

شهید رحمن استکی افتخار استان چهارمحال و بختیاری است که هم قبل از انقلاب و هم بعد از آن نقش آفرین بود.

او یک معلم بزرگ بود که نقطه اثر برای خیلی‌ها بود، خطابه‌های او در مجلس همیشه محکم بود، رفتن امثال این شهدا خلا بزرگی است.

شهید رحمان استکی، نماینده مردم انقلابی شهرکرد در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی و از اعضای حزب جمهوری اسلامی بود که در حادثه انفجار دفتر مرکزی این حزب در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ به همراه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار وفادارش به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید

کیفیت جایگزین کمیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شود

مراسم گرامیداشت واقعه‌ی هفتم تیر ماه مصادف با سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و شهید دیارمان رحمان استکی، با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور و انقلابی شهرکرد در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرامیداشت شهدای هفتم تیر نفوذ سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین فلسطین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت جدید، ۴۲ شهروند فلسطین را در نوار غزه شهید و ۶۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۲ فلسطینی در غزه شهید و ۷۶ هزار و ۸۳۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

گروه‌ های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

براساس آمارهای اعلامی توسط سازمان های بین المللی ۸۵ درصد از اهالی این باریکه آواره شده اند. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول