Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جزئیات پلیسی "بازگشت سارقان به بانک به علت جا گذاشتن وسایل" در حال بررسی است.

۳۱ خرداد ماه فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تحویل ۳ متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی ظرف یک هفته به ایران خبر داد.

سردار رحیمی گفت که رایزنی‌ها و تشریفات لازم میان مقامات دو کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد که ۳ متهم جدید هم شناسایی و دستگیر شده‌اند؛ به گفته آقای رحیمی، بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات تحویل خزانه بانک ملی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که تصاویر همه اشیاء کشف شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حالی از بررسی جزئیات پلیسی و قطعیت "بازگشت سارقان به بانک به علت جا گذاشتن وسایل" گفته که ۲۴ خرداد ماه، رئیس پلیس تهران گفت که سارقان روز بعد از سرقت برای جاماندن وسایلشان دوباره به بانک بازگشتند.

به گفته سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ سارقان تقریباً ساعت ۴ بعدازظهر جمعه کارشان تمام شده و از مجموعه بانک خارج شدند اما روز بعد، برخی وسایلشان مانند پتک و برش هوا داخل بانک جا مانده بود.

او اضافه کرد سارقان برخی از وسایل را پاک‌سازی کردند و بردند و تعدادی از وسایل را داخل فاضلاب یا نقاط بانک جاسازی کردند که تمام آنها از جمله هارد و حافظه مجموعه بانک در اقدامات جدید پلیس کشف شده است.

در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مسئولان انتظامی و امنیتی از حراست بانک ملی، وزارت اطلاعات، فراجا و وزارت کشور حضور پیدا کردند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در جلسه که سخنگوی کمیسیون توضیح داده، سیستم ایمنی بانک نواقصی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: خارج از کشور سارقان اصلی بانک ملی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان