Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش ترافیکی پلیس در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری اظهارکرد: از امروز کنکور سراسری در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران برگزار خواهد شد و در همین راستا نیز پلیس راهور در کنار تمهیداتی همیشگی که برای مدیریت ترافیک صبح‌گاهی معابر پایتخت اتخاذ کرده، تمهیداتی را نیز در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسر اتخاذ کرده است و ماموران این پلیس در آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جزئیات این تمهیدات گفت: پیش‌بینی ما این است که در اطراف محل‌های برگزاری کنکور سراسری شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم و به همین دلیل نیز ماموران پلیس راهور در اطراف این مراکز مستقر شده‌اند و استقرار آنان تا پایان زمان برگزاری کنکورسراسری و خروج کامل متقاضیان از محل‌های اخذ آزمون ادامه خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه از امروز به مدت چهار روز و به به دلیل برگزاری کنکور سراسری در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران، ترافیک خاصی را تجربه خواهیم کرد، گفت: همانطور که گفتم ماموران پلیس راهور از ساعت ها قبل در این محدوده‌ها حضور دارند تا بتوانند انضباط  و ایمنی  ترافیکی را در آنجا حاکم کنند، اما لازم است خانواده‌ها نیز همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و در همین راستا توصیه می‌کنم که تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در محل‌های آزمون استفاده کنند. همچنین اگر از خودروی سواری استفاده کرده‌اند از پارک دوبل و متوقف کردن آن در محل‌های ممنوعه پرهیز کنند و خودروی خود را در محلی مناسب پارک کنند.  

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: توصیه دیگر ما این است که حتما در زمانی مناسب نسبت به ترک منزل اقدام کنند تا خدای نکرده برای جبران تاخیر با سرعت غیرمجاز رانندگی نکنند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سردار محمدحسین حمیدی ، کنکور سراسری ، پلیس راهور تهران ، پلیس راهور ، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ، شهر تهران ، پلیس راهور ، کنکور سراسری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار محمدحسین حمیدی کنکور سراسری پلیس راهور تهران پلیس راهور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران شهر تهران پلیس راهور کنکور سراسری برگزاری کنکور سراسری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۵ شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6081650

دیگر خبرها

  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است