Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه گفت: به منظور مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در آذربایجان غربی، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری در چندین عملیات ضربتی و گسترده، نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی می گوید: در این مدت به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان ضربه به بنیان اقتصای قاچاقچیان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی ۵۹۶ طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح نظارت بر پایانه‌ها و سایر اماکن عمومی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان و دستگیری معتادان متجاهر بخش دیگری از برنامه‌ها و طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری بود.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱ باند بزرگ و یک شبکه فعال در امر ترانزیت مواد مخدر در استان منهدم شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی می گوید: نزدیک به سه هزار نفر در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۸۲ نفر معتاد و مابقی قاچاقچی، توزیع کننده و اعضای باند بودند.

به گفته وی طرح‌های محله محور در سطح استان اجرا می‌شود و بانک اطلاعاتی مناطق آلوده جمع آوری شده و در این راستا معتادین مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد دستگیر می‌شوند.

سرهنگ جلیل پناه تشدید دستگیری معتادین متجاهر و پاکسازی مناطق آلوده و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه را از برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی استان در هفته مبارزه با موادمخدر عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی انتظامی آذربایجان غربی معتادان متجاهر بانک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند

به گزارش قدس آنلاین،‌ سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر
  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند