Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایرج نیک پی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان بیان کرد: اکنون ۱۵ مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد، که در این مراکز حدود هفت هزار دانشجو تحصیل می کنند و از مجموع دانشگاه های جامع علمی کاربردی منطقه پنج بیشترین تعداد دانشجو در این استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فارغ التحصیلان این دانشگاه علاوه بر جذب در بازار کار امکان اشتغالزایی نیز دارند و ظرفیت این دانشگاه در سطح کارآفرینی است.

نیک پی با بیان اینکه در این دانشگاه رشته های کاردانی و کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری ایجاد شده است، اضافه کرد: این فرصت های دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان نیازمند معرفی به هم استانی‌ها است تا بتوان در جهت تحقق شعار سال گام برداشت.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی افراد را به سمت کارآفرینی و اشتغالزایی سوق می‌دهد و تلاش می‌شود که در راستای مهارت افزایی دانشجویان اقدام موثر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در سطح آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی طرح آمایش اموزش علمی مهارتی را تدوین کرده است و قابلیت های استان را مورد بررسی قرار داده است و از مزیت های این دانشگاه انعطاف در برنامه های آموزشی است و اگر استقبالی از رشته های فعال در دانشگاه نشود رشته های جدید با توجه به نیاز استان جایگزین می‌شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی در رشته های روابط عمومی فعال است و در این راستا در دوره های کوتاه مدت و تک درس و تک پودمان آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی رسانه را دارد.

نیک پی اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان برگزاری کلاس های تلفیقی را دارد و از ظرفیت های با تجربه استان در دوره های آزاد استفاده می کند.

برچسب‌ها دانشگاه لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
در حال حاضر مرکز نفس در آبادان حد فاصل بیمارستان شهید بهشتی و مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی (ره) و در خرمشهر فلکه مقابل خیابان بهارستان مرکز خدمات جامع سلامت امام جعفرصادق (ع) آماده‌ی ارائه خدمات به آبادانی‌ها و خرمشهری‌ها است.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر
  • ضرورت راه‌اندازی کانون نخبگان علوم انسانی/ نظریه‌های بومی در کتاب‌های درسی گنجانده شود
  • ضرورت راه اندازی کانون نخبگان علوم انسانی
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ضرورت راه اندازی کانون نخبگان علوم انسانی/ نظریه‌های بومی در کتاب‌های درسی گنجانده شود