Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی ساجدی» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از امروز برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز شد.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی روزهای ۸ تا ۲۰ تیرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساجدی خاطرنشان کرد: یونس شفیعی ملی پوش همدان در وزن ۷۱ کیلوگرم در این اردوی آماده‌سازی زیر نظر مجید ترکان سرمربی تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت.

رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان (زیر ۱۷ سال) روزهای سوم تا نهم مردادماه امسال در شهر رُم ایتالیا برگزار می‌شود.

یونس شفیعی کشتی گیر اهل شهرستان نهاوند از توابع استان همدان هفته گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.

برچسب‌ها کشتی همدان تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی همدان تیم ملی کشتی آزاد کشتی همدان تیم ملی کشتی آزاد ملی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید

به گزارش قدس آنلاین پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که دقایقی پیش، پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند.

این ملی‌پوش تیراندازی در سه‌وضعیت هم باید به مصاف رقبای خود برود و باید دید آیا در این تقابل می‌تواند بلیت حضور در پاریس را به نام خود ثبت کند یا خیر؟ از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر