Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:33:46 GMT

سرنوشت ستاره برزیلی لیگ برتر شبانه تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۹۴۸

سرنوشت ستاره برزیلی لیگ برتر شبانه تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، رافینیا یکی از گزینه‌های بزرگ آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی در آستانه رسیدن به چلسی قرار دارد.

بازیکنی که تا روز گذشته در راه آرسنال بود حالا قرار است به چلسی برسد و برای تیم دیگر لندن بازی کند.

ستاره برزیلی که فصل گذشته با درخشش در لیدزیونایتد به یکی از مهمترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا لقب گرفت، ارزشی بیش از 60 میلیون یورو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن شدیدا مورد نظر بارسلونا نیز بود ولی این باشگاه به دلیل مشکلات مالی از جذب او منصرف شد.

دیوید اورنستاین و فابریزیو رومانو، 2 خبرنگار معتبر دنیای فوتبال مدعی شدند که رافینیا چلسی را برای آینده خود انتخاب کرده و ساعات پیش رو، ساعاتی مهم در آینده او خواهد بود.

رومانو نوشت: چلسی در حال توافق کامل با این بازیکن است. آنها با لیدز بر سر انتقال 60 تا 65 میلیون یورو به توافق رسیدند. آرسنال تا دیروز گزینه اصلی بود ولی اکنون باید صبر کند تا وضعیت پیشنهاد چلسی مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رافینیا چلسی آرسنال خرید چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازی‌های تکراری جام حذفی (FA CUP) از دور اول فصل آینده به عنوان بخشی از یک توافق شش ساله با لیگ برتر برای تقویت رقابت‌های داخلی حذف خواهد شد.

 تمام دور‌های جام حذفی از فصل آینده در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود و دور‌های چهارم و پنجم به علاوه مرحله یک چهارم نهایی به استثنای مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

در حال حاضر بازی‌های این رقابت‌ها هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد) این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون، اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

همچنین تعطیلات نیم فصل نیز از تقویم حذف شد تا لیگ برتر از اواسط آگوست آغاز شود و تعطیلات نزدیک بیشتری را فراهم کند.

مارک بولینگهام، مدیرعامل اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این توافق جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر جام حذفی را تقویت می‌کند و به این تورنمنت بسیار خاص، آخر هفته‌ها را در تقویم شلوغ‌تر اختصاص می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، لیگ برتر بودجه‌ای را که برای هرم فوتبال انگلیس فراهم می‌کند افزایش می‌دهد و ۳۳ میلیون پوند اضافی برای توسعه بازی‌های پایه می‌دهد.

لیگ برتر هم اکنون ۱۰۰ میلیون پوند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر کمک مالی می‌کند.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: این (سرمایه گذاری) تسهیلات را برای باشگاه‌های لیگ های پایین‌تر در سراسر کشور از طریق بنیاد فوتبال و صندوق ورزشگاه‌های لیگ برتر بهبود می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!