Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رویترز دیروز (۷ تیر) به نقل از دو منبع دیگر نوشت که اولاف شولتس صدراعظم آلمان در حاشیه اجلاس سران ۷ غول صنعتی این مسئله را در دیدار با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به میان کشیده بود.

به نوشته این خبرگزاری، آلمان پس از تهاجم روسیه به اوکراین به سرعت در صدد قصد قطع وابستگی به واردات گاز از این کشور بوده و به دنبال مسیرها و منابع جایگزین تامین انرژی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برلین از ساخت دو ترمینال ال ان جی حمایت کرده و موقتاً چهار منبع ذخیره شناور و واحدهای احیای مجدد (تبدیل گاز طبیعی مایع به حالت گازی) را تدارک دیده است.

در میانه بهار امسال، جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا گفته بود که اتاوا با شرکت های دخیل در ساخت دو ترمینال صدور گاز شرق این کشور در مورد نحوه تسریع در انجام این پروژه ها و کمک به افزایش صادرات گاز به اروپا مشغول رایزنی است.

رویترز نوشت که کانادا ششمین تولیدکننده گاز طبیعی جهان است و هیچ ترمینال صدور گازی در شرق کشور نداشته و تنها ترمینال ساحل غربی آن نیز در حال ساخت است.

آلمان سالانه ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف می کند که ۵۵ درصد آن از روسیه و اندکی نیز از هلند و نروژ وارد می شود.

برچسب‌ها اوکراین هلند روسیه اولاف شولتس نروژ آلمان گاز جاستین ترودو کانادا پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین تازه‌ترین تحولات اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین هلند روسیه اوکراین هلند روسیه اولاف شولتس نروژ آلمان گاز جاستین ترودو کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه

آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قطعات خودرو و لوازم یدکی از ترکیه هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از اناتولی، طی سه ماه نخست سال جاری به ارزش 3.7 میلیارد دلار صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی صورت گرفت. آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قرار گرفتند. 

بر اساس آمار اتحادیه صادرکنندگان اولوداغ، بخش خودروسازی ترکیه طی ماه‌های ژانویه تا مارس سال جاری به ارزش 3 میلیارد و 731 میلیون و 612 هزار دلار صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو انجام داد.

صادرات این بخش در مدت مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 614 میلیون و 610 هزار دلار بود.

به ترتیب بیشترین صادرات ترکیه در این بخش به کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، روسیه، انگلیس و رومانی انجام گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • ارسال پهپاد‌های اسکای رنجر کانادا به اوکراین