Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:06:35 GMT

تایید ادعای کی‌روش؛ سرمربی سابق ایران برنده دعوای جنجالی شد+سند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۲۲۲

تایید ادعای کی‌روش؛ سرمربی سابق ایران برنده دعوای جنجالی شد+سند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران از هفته گذشته با فدراسیون فوتبال مصر وارد چالشی بزرگ شده و چندین بار علیه فدراسیون این کشور بیانیه های تند منتشر کرد و مدعی شد مسئولان این سازمان در پرداخت مطالباتش ناعدالتی کردند.

ماجرا از زمانی آغاز شد که هفته گذشته فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد مطالبات عقب افتاده کی روش را پرداخت کرده و با این مربی پرتغالی به صور کامل تسویه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک روز بعد کی روش با انتشار بیانیه ای به شدت از فدراسیون مصر انتقاد کرد. سرمربی سابق ایران مبلغ 25 هزار دلار از دستمزدش را کمتر گرفته بود و مصری ها این مبلغ را به عنوان جریمه غیبت کی روش در نشست خبری دیدار با مراکش در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا از دستمزدش کسر کرده بودند.

اما کی روش این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را ناعادلانه دانست چون مدعی بود دلیل غیبت او از نشست خبری ترافیک غیرمعمول در کامرون و کوتاهی نیروهایی امنیتی کشور میزبان بیان کرد.

کی روش معتقد است شرایط خارج از کنترل باعث شد تا کاف جریمه 50 هزار دلاری را به خاطر غیبت این مربی در نشست خبری صادر کند ولی در نهایت با وجود اعتراض مصری ها این رقم 25 هزار دلار شد.

کسر 25 هزار دلاری از دستمرد کی روش به خاطر عدم حضور در نشست خبری باعث برپایی جنجالی بزرگ میان سرمربی سابق ایران با مصری ها شد.

در همین رابطه امروز سایت «یلاکووره» مصر با انتشار فیلم کامل گیر افتادن اتوبوس تیم ملی مصر در ترافیک کامرون حقیقت را فاش کرد و ادعای کی روش بر مقصر نبودن در این غیبت را تایید کرد تا به نوعی در این پرونده حق با کی روش باشد. در زیر می توانید فیلم گیر افتادن اتوبوس کی روش در ترافیک غیرقابل کنترل کامرون را تماشا کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران سرمربی سابق نشست خبری کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888734

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!