Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام متقاضیان پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۴/۰۷) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علمی کاربردی تمدید ثبت نام متقاضیان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی

محمود قلی‌زاده از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

به گزارش مهر، وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای تجهیز منابع در سال ۱۴۰۲
  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • روایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از بودجه ۱۴۰۲/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟
  • افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید