Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@01:04:23 GMT

امیرحسین حسین زاده با استقلال فسخ می کند؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۴۰۱

وجود یک بند در قرارداد امیرحسین حسین زاده احتمال جدایی این بازیکن از جمع آبی ها را زیاد کرده است

 

با اینکه مدیران استقلال و سرمربی جدید این تیم تمایلی به جدایی حسین زاده ندارند، اما او در مسیر حضور در فوتبال اروپا قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، امیرحسین حسین زاده هافبک جوان آبی پوشان که به واسطه یک فصل درخشش در این تیم توانست به تیم ملی رسیده و حتی حالا برخی از کارشناسان خارجی از او به عنوان بازیکنی که می‌تواند پدیده ایران در جام جهانی باشد یاد می‌کنند، خیلی زود سودای جدایی از این تیم و ترانسفر به فوتبال اروپا را در سر پروراند و پیشنهادی که از فوتبال بلژیک دریافت کرد، او را برای رسیدن به این آرزو مصمم‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده حداقل برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد. اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی می‌تواند قراردادش را فسخ نماید. این بند حالا به دردسری برای آبی‌ها تبدیل شده و شانس این بازیکن جوان را برای جدایی بیشتر کرده است.

مدیران استقلال که اصرار سرمربی جدیدشان را برای حفظ این بازیکن ارزشمند شاهد هستند، در تلاشند تا حسین زاده را راضی کنند که البته هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

سرنوشت ملی پوش جوان استقلال هنوز به درستی مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه خواهد افتاد و تصمیم نهایی حسین زاده برای ادامه فوتبالش چه می‌شود.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد

با رأی موافق هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی به ریاست این مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی به‌عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد.

در این راستا جلسه هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور ۱۰ نفر از ۱۱ عضوِ هیئت امنا برگزار و حسین پناهی با ۱۰ رأی موافق از ۱۰ رأی، به‌عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها برای باقیمانده دوره ششم شورا انتخاب شد.

تنها کاندیدای این انتخابات حسین پناهی و تنها غایب جلسه نیز ساسان ابراهیم‌زاده بود.

اعضای حقوقی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه شامل گلشن نوروزی، ساسان ابراهیم‌زاده، نقی کریمی، احد یوسفی، محمد خلیل‌پور، مرتضی پیری، حسین پناهی به عنوان اعضا شورای شهر و حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه است.

اعضای حقیقی این مرکز نیز کاوس شهری، محمدباقر عفتی داریانی و محمدرضا شیدایی هستند.

کد خبر 745141

دیگر خبرها

  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی