Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل رونالدو بعد از ناامیدی از چلسی، به اینترمیلان رو انداخت!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره جهان فوتبال است. کریستیانو رونالدو در تیم‌های متعددی به عنوان بازیکن مهاجم حضور داشته. کریستیانو رونالدو فوتبال را به صورت جدی در لیگ اروپا با تیم منچستر یونایتد آغاز کرد و سپس به رئال مادرید رفت. کریستیانو رونالدو پس از رئال مادرید، برای مدت سه سال در تیم یوونتوس پا به توپ زد و سپس باز به جمع شیاطین سرخ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا برای همه سوال است که تصمیم کریستیانو رونالدو برای ادامه حیات ورزشی خود چیست؟!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از بازگشت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله به اولدترافورد سپری شده و این بازیکن تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد. شیاطین سرخ در فصل گذشته در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماندند و تمایل شدید کریستیانو رونالدو به افزایش آمار گلزنی خود در این تورنمنت و بیشتر کردن فاصله با لیونل مسی، او را مشتاق به جدایی از جمع بازیکنان یونایتد در فصل تابستان کرده است.

نشریه رپایلیکا در گزارش مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر با باشگاه‌های مختلفی برای انتقال موکل خود وارد مذاکره شده است. تیم‌هایی چون یوونتوس، چلسی و بایرن مونیخ تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو در این سن و سال و با این دستمزد هنگفت نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد اینتر نیز در بین تیم‌هایی بوده که مورد توجه کریستیانو رونالدو و مدیر برنامه‌اش قرار گرفته است.

اما نراتزوری به دلیل درخواست 20 میلیون یورویی سالانه کریستیانو رونالدو به‌عنوان دستمزد، این پیشنهاد را رد کرده و تمایلی به جذب این فوق ستاره پرتغالی نشان نداده است. اینتر در آستانه به‌خدمت گرفتن روملو لوکاکو از چلسی و همچنین ادامه مذاکرات با پائولو دیبالا برای جذب این ستاره آرژانتینی در هفته‌های آینده است. بدین‌ترتیب هر چه می‌گذرد، احتمال ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد بیشتر می‌شود و احتمالا بعد از دو دهه شاهد غیبت این ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان خواهیم بود.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است.

تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از 8 سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت 1 میلیارد دلاری بعنوان مهاجم 1/87 متری با پنج توپ طلا می درخشد.

خانواده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (Cristiano Ronaldo) روز 16 بهمن 1363 در روستان فونچال کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود.

مادرش ماریا آشپز و پدرش خوزه دینیس آویرو باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را بخاطر علاقه اش به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسرش انتخاب کرد.

برادر و خواهران

دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و با دین مسیحی کاتولیک در یک خانواده فقیر بزرگ شده بطوری که هر 4 خواهر و برادر تنها یک اتاق مشترک داشتند.

شروع فوتبال

فوتبال را بصورت جدی از سال 1993 وقتی 8 ساله بود با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارکات آن بود شروع کرد سپس به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت.

حضور کریستیانو رونالدو از 12 سالگی در تیم ملی

سال 1997 در 12 سالگی با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست و از همانجا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد

کریستیانو رونالدو و اخراج از مدرسه 

رونالدو در 14 سالگی پس از پرتاب صندلی به سمت معلم اش که به او توهین کرده بود برای همیشه قید درس را زد و با حمایت مادرش تمام وقت خود را برای فوتبال گذاشت.

عمل جراحی کریستیانو رونالدو

در 15 سالگی بیماری تند تپشی قلب اش می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و با یک عمل جراحی مشکل حل شد.

شک کریستیانو رونالدو بین منچستر و بارسلونا

بازی های درخشان اش باعث شد نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن او را به باشگاه بدهند.

اما با اصرار الکس فرگوسن ، باشگاه منچستر یونایتد با قرارداد بسیار بالای 12.5 میلیون یورویی با رونالدوی جوان قرارداد 4 ساله بست.

درخشش کریستیانو رونالدو و تمدید با منچستر 

سیر موفقیت رونالدو از فصل 2006 وقتی 21 ساله بود با عنوان بازیکن برتر لیگ انگلستان شروع شد سپس عنوان جوانترین بازیکن سال رو هم از آن خود کرد.

او در سال 2007 پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال را نپذیرفت اما منچستر با قرارداد هنگفت هفته ای 120 هزار یورو با او تمدید کرد.

تصادف با فراری کریستیانو رونالدو

در 8 ژانویه 2008 با خودرو فراری خود از یک تصادف شدید جان سالم به در برد و چهار رو بعد برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را از آن خود کرد.

مسافرت و تصادف بوگاتی کریستیانو رونالدو

به گزارش برنا به نقل از ورزش سه، چند روز پیش، ماشین لوکس کریستیانو رونالدو، بوگاتی ویرون، در مایورکا با دیوار یک خانه تصادف سختی داشته و خسارت قابل توجهی وارد کرده است. البته کریستیانو شخصا سوار ماشین بوگاتی‌ نبوده و یک زوج در حال رانندگی با ماشین وی بوده‌اند. مالک این خانه که سوپرماشین دو میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به آن خسارت زده از کریستیانو طلب خسارت کرده و می‌گوید منتظر دریافت غرامت می‌باشد.

صاحب‌خانه خسارت‌دیده در گفت‌وگو با رسانه‌ها در اسپانیا گفت:" وقتی بررسی کردم متوجه شدم کنتر آب و لوله‌کشی آب کاملا از بین رفته. از روز تصادف من دیگر نمی‌توانم در خانه‌ام زندگی کنم. در ورودی خانه از جا کنده شده و دو ستون بتونی هم از بین رفته".

رونالدو به همراه جورجینا رودریگز، همسرش، در کنار پنج فرزندش یک هفته قبل با جت شخصی به مایورکا رفته بود تا در خانه لوکسی که اجاره کرده و البته قایق تفریحی مجللی که در اختیار دارد استراحت کند. 

این اولین تعطیلات این زوج معروف و مشهور به همراه دخترشان است که به تازگی متولد شده و البته اولین تعطیلات پس از درگذشت پسرشان نیز به حساب می‌آید و به همین دلیل از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است. 

رونالدو تصمیم گرفته بود که علاوه بر این بوگاتی، یکی از خودروهای مرسدس بنزش را نیز به مایورکا منتقل کند که گفته می‌شود آن ماشین به سلامت به دست او رسیده است. 

رونالدو بعد از تصادف بوگاتی 2.5 میلیون دلاری‌اش، بوگاتی 9.5 میلیون دلاری خرید!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو جونیور کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو منچستر کریستیانو رونالدو پرتغال کریستیانو رونالدو تصادف کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی النصر ۳ - الفیحا ۱؛ مانه در نقش کریستیانو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کریستیانو رونالدو ، النصر سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی النصر ۳ - الفیحا ۱؛ مانه در نقش کریستیانو
  • کریستیانو رونالدو نبود؛ النصر برنده شد
  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم