Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محبوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۵ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی انزلی، ماسال و سفیدرود رشت به چرخه تولید بازگشتند.

به گفته او، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برطرف شدن واحد‌های تولید و صنعتی راکد و غیرفعال در گیلان به این واحد‌های تولیدی احیا شده، در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و کانی غیرفلزی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات بانکی، توسعه محصول و بازار فروش از اقدامات انجام شده برای احیای این واحد‌های تولیدی در گیلان است.

مهدی محبوبی با قدردانی از تلاش‌های مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که برای حمایت از واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در گیلان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان در سنندج ضمن تبریک سال نو شمسی به مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر صورت می‌گیرد شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر آرامشی بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لذا از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکل دارد اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی جزو موفق ترین سازمان‌های استان به شمار می‌آید و رضایت عمومی از مجموعه جهاد کشاورزی نشان دهنده تلاش ویژه مدیریت و کارکنان این حوزه است.

کد خبر 6063464

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان