Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@07:32:30 GMT

ترکیدن لاستیک هواپیما پرواز مشهد - مسقط

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۹۰۲۴

ترکیدن لاستیک هواپیما پرواز مشهد - مسقط

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهارداشت: پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود به علت ترکیدن دو لاستیک ارابه فرود اصلی سمت چپ در هنگام تیک‌آف مجبور شد به فرودگاه مشهد بازگردد.

وی افزود: این هواپیما برای سوزاندن سوخت موجود در مخازن و کاهش وزن، سه ساعت و ۳۸ دقیقه در اطراف مشهد هلدینگ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری تصریح کرد: مسافران پرواز مشهد- مسقط عمان که بامداد امروز به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه مشهد بازگشته بود با پرواز جایگزین به مقصد اعزام شدند؛ پرواز جایگزین با ۷۰ مسافر ساعت ۸ امروز مسافرگیری و انجام شد.

وی اضافه کرد: پرواز فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی قشم ایر بامداد امروز در هنگام برخاستن دچار ترکیدگی لاستیک شد؛ این پرواز پس از سه ساعت و ۳۸ دقیقه با هدایت کامل نیروهای اداره مراقبت پرواز و با حضور نیروهای ایمنی و آتش نشانی به سلامت به زمین نشست.

۴۷۴۷

کد خبر 1646156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود، طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد پروازهای مسافری این فرودگاه شکسته شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه شهدای جزیره پذیرای ۲۰ پرواز ورودی و خروجی و ۴ پرواز هلی کوپتر بوده، اعلام کرد: این اولین بار است که فرودگاه خارگ به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۱۴۰۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده‌اند، همچنین در این مدت ۲۹ تن تخلیه بارگیری بار مسافر نیز صورت پذیرفته است.

مدیر عملیات عمومی خارگ افزود: از زحمات همکارانم در تمام بخش‌های هوانوردی و فرودگاهی در ارائه خدمات بهینه به مسافرین و هموطنان عزیز در مرکز ثقل صادرات نفت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6063423

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • لحظه وحشتناک ترکیدن لاستیک اتوبوس
  • لحظه هولناک ترکیدن لاستیک اتوبوس در جاده (فیلم)
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران