Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شامگاه دوشنبه ششم تیر زنی جوان با اورژانس تماس گرفت و برای نجات زنی سالخورده درخواست کمک کرد. نیروهای اورژانس دقایقی بعد در خانه زن سالخورده که آپارتمانی مجلل در طبقه سوم ساختمانی مسکونی در حوالی گیشا بود حاضر شدند اما این زن جان باخته بود و تلاش نیروهای اورژانس برای احیای وی فایده‌ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوانی که با اورژانس تماس گرفته بود مدعی بود که وظیفه نگهداری و انجام کارهای خانه متوفی را به‌عهده دارد و زن سالخورده به‌دنبال حمله سارقان به خانه‌اش جان باخته است.

در این شرایط ماجرای این مرگ مرموز به پلیس و قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل اعلام شد و طولی نکشید که تیم جنایی، در محل حادثه حاضر شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی یکی از مدیران اسبق شهرداری تهران بوده است که سال‌ها قبل بازنشسته شده و در آپارتمان خود به تنهایی زندگی می‌کرد. او به تازگی برای انجام کارهای خانه‌اش از طریق یک شرکت خدماتی زنی ۳۷ساله به نام فریبا را استخدام کرده بود.

فریبا درباره جزئیات ماجرا به کارآگاهان گفت: حدود ساعت ۲۲:۳۰ بود که زنگ خانه به صدا در آمد. آیفون را برداشتم و مردی جوان درحالی‌که بسته‌ای در دست داشت مدعی شد که از طرف شهرداری، ‌بسته‌ای برای خانم مهندس (متوفی) آورده است. در ورودی ساختمان را به روی او باز کردم و دقایقی بعد مرد جوان که ماسک به‌صورت داشت و دور پیشانی‌اش هم دستمالی پیچیده بود وارد خانه شد. او با چاقو  مرا تهدید به قتل کرد و به داخل یکی از اتاق‌ها کشاند. این در حالی بود که با ورود او متوفی به‌شدت ترسیده بود. مرد مسلح وقتی مرا داخل اتاق حبس کرد به سراغ پیرزن رفت و من صدای کتک خوردن متوفی را می‌شنیدم.

مرد مهاجم  می‌خواست بداند جای طلا و جواهرات متوفی کجاست و برای همین او را کتک می‌زد اما ناگهان صاحبخانه ساکت شد. سارق خشن هم که به‌شدت ترسیده بود به سراغ من آمد و خواست به اورژانس زنگ بزنم و گفت حال پیرزن خوب نیست و جانش در خطر است. مرد سارق که ترسیده بود، موفق به سرقت نشد اما همان موقع یک فرش دستباف گران‌قیمت را سرقت و از خانه فرار کرد. من هم سراسیمه به اورژانس زنگ زدم و درخواست کمک کردم.

بازداشت

با دستور بازپرس جنایی تهران، جسد متوفی که آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود داشت به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. در ادامه مأموران به بررسی تصاویر دوربین مداربسته پرداختند و مشخص شد که فریبا، زن جوانی که برای نگهداری از پیرزن استخدام شده بود، ساعتی قبل از حادثه از خانه خارج شده و بعد از ۴۰ دقیقه بازگشته بود. نکته عجیب ماجرا این بود که وی پس از خروج از ساختمان، با مردی که در نزدیکی ساختمان ایستاده بود گفت‌وگوی کوتاهی داشت و بعد از ۴۰ دقیقه که به خانه بازگشت، مرد مرموز هنوز مقابل ساختمان ایستاده بود.

تصاویر دوربین‌ها همچنین نشان داد که بعد از بازگشت فریبا به خانه متوفی، مرد مرموز زنگ آیفون را زده و وقتی فریبا در را باز کرده، وارد خانه شده و سناریوی سرقت مرگبار را رقم زده است.

به این ترتیب قاضی جنایی که حدس می‌زد زن جوان با سارق خشن همدست بوده و با برنامه‌ریزی قبلی نقشه سرقت از خانه متوفی را کشیده بودند، دستور بازداشت این زن را صادر کرد. اما او در بازجویی‌ها منکر هرگونه آشنایی با سارق و همدستی با او شد و گفت که سارق را نمی‌شناسد.

وی که هم‌اکنون اتهامش اهمال در نگهداری از متوفی و معاونت در قتل است در پاسخ به این سؤال که چرا پیش از سرقت از خانه خارج شده است، گفت: من برای خرید داروهای متوفی از خانه خارج شدم و دقایقی بعد از داروخانه به سمت خانه بازگشتم.

او درحالی چنین ادعایی مطرح کرده که در بررسی‌ها معلوم شد داروهای متوفی از قبل خریداری شده و در خانه بوده است.

فریبا همچنین درباره گفت‌وگوی کوتاهی که بیرون از ساختمان با سارق خشن داشته نیز گفت: از ساختمان که خارج شدم، چشمم به مرد جوان افتاد. از او پرسیدم چرا در نزدیکی خانه نشسته‌ای؟ او هم گفت حالش خوب نیست و در حال استراحت است. بعد از آنکه این جمله را گفت، من به راهم ادامه دادم و حتی هنگام بازگشت اصلا متوجه حضور او نشدم که بخواهم عکس‌العملی نشان بدهم. براساس این گزارش، زن جوان بازداشت شده و تحقیقات دراین‌باره برای بازداشت سارق فراری و حل معمای این سرقت مرگبار ادامه دارد.

کد خبر 686930 برچسب‌ها خبر ویژه سارق - سرقت شهرداری پلیس - آگاهی قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه سارق سرقت شهرداری پلیس آگاهی قتل قاتل حوادث ایران زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید