Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پرونده تخلفاتی تشکیل شده، ۷۹ مورد آن مربوط به محتکران و احتکار کالا است که به همت پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان شناسایی و تشکیل شده است. 

وی اظهار داشت: در همین ارتباط ۸۴ تن برنج، ۳۰۰ تن گندم، ۶۰ تن آرد، ۳۸۵ کیلوگرم روغن، ۶۶۰ هزار عدد انواع مواد شوینده، ۳۶ تن کود شیمیایی و ۶۷ تن مواد غذایی احتکار شده و یا قاچاق در سطح استان همدان نیز کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: همچنین پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای انجام ماموریت های محوله و مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، موفق به کشف و ضبط ۳۰ تن نهاده دامی، ۴۸۰ دستگاه لوازم خانگی، چهار هزار قلم انواع دارو و ۱۰۸ دستگاه لوازم یدکی خودرو طی سه ماهه نخست سال جاری شده است.

سردار امیری اظهار داشت: در همین ارتباط  ۲۰۶ نفر در رابطه با پرونده های قاچاق و احتکار کالا در استان همدان شناسایی و بازداشت شده اند.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان استان همدان پلیس امنیت اقتصادی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان استان همدان پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی همدان استان همدان پلیس امنیت اقتصادی احتکار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست