Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر افزود: به گفته مقامات پلیس این حادثه در محل  بانکی به نام «بانک مونترال» در منطقه سانیچ واقع در «جزیره ونکوور» که در نزدیکی با مرز با آمریکا قرار دارد، رخ داد.

بنابراین گزارش ، به گفته پلیس محلی، دو فردی که دراین حادثه کشته شدند به شدت مسلح بوده و جلیقه ضد گلوله به تن داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اطراف این منطقه را به احتمال وجود مواد انفجاری تخلیه کرد.

پلیس منطقه سانیچ دراین باره اعلام کرد: منازل و مغازه‌هایی که در نزدیکی این صحنه قرار داشتند به علت وجود مواد منفجره احتمالی در خودرو مظنونان این حادثه تخلیه شدند.

رویترز افزود: تاکنون ۶ افسر پلیس در این درگیری و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

رویترز به علت وجزئیات بیشتر این تیراندازی اشاره‌ای نکرد.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از شنیدن این حادثه شوکه  و درحساب توئیتر خود از اقدام پلیس کانادا برای ایجاد امنیت برای شهروندان این کشور قدردانی کرد.

برچسب‌ها مونترال کانادا جاستین ترودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مونترال کانادا جاستین ترودو مونترال کانادا جاستین ترودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت اندکی بالا رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  بهای معاملات نفت برنت با ۲۷ سنت افزایش، به ۸۷ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۶ سنت افزایش، به ۸۲ دلار و ۱۶ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص روز گذشته تحت تاثیر نشانه‌های عدم تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و مختل شدن عرضه نفت این منطقه، ۲۹ سنت کاهش یافتند.
سوگاندها ساچدوا، موسس شرکت تحقیقاتی اس‌اس‌ولث استریت، در این باره گفت: کاهش نرخ اضافی ریسک ژئوپلیتیکی، به قیمت نفت ضربه زده، زیرا عرضه دچار اختلال قابل توجهی نشده است. اما چشم انداز ژئوپلیتیکی همچنان در جهت قیمت نفت، مهم مانده است. تحلیلگران گروه بانکی ANZ، نظر مشابهی را منعکس کردند.
سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند و آمار هزینه مصرفی شخصی در مارس که معیار مورد نظر فدرال رزرو برای ارزیابی تورم است، اواخر هفته جاری منتشر می‌شود و برای ارزیابی مسیر سیاست پولی، به دقت دنبال خواهد شد.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، در حالی که ذخایر محصولات نفتی احتمالا کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا