Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردم و مدیریت فرهنگ به صورت مردمی دلیل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا در مسیر پیش رو است.

وی بیان کرد: با عنایت به اینکه در حوزه فرهنگ دغدغه‌های مقام معظم رهبری بر اساس نیازهای جامعه چراغ راه این نهاد مقدس قرار می‌گیرد، در حکم مقام معظم رهبری به جناب حجت الاسلام قمی می‌توان به استناد این حکم مسیر پیش روی این نهاد را چنین ترسیم کرد که تبیین و عرضه فکر و فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها به گونه‌ای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب نماید، رسالت بسیار مهم این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا رسالت دیگر این سازمان را رصد و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دانست و گفت: دشمنانی که نه امروز بلکه از چند دهه پیش، هویت، شخصیت، باور و رفتار و سبک زندگی اسلامی - ایرانی مردم خصوصاً جوانان را هدف قرار داده و با شیوه‌ها و ابزارهای متکی به فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای اعم از هنر و سینما و فضای مجازی و… درصدد تهی کردن انقلاب از عقبه‌ی دینی و ایمانی و مردمی آن هستند.

ابراهیمی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مردمی، اقشار تأثیر گذار، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و مجامع وابسته به سازمان تبلیغات که نشانگر مدیریت فرهنگ بصورت مردمی می‌باشد که این امر نشانگر موفقیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر پیش رو می‌باشد.

ابراهیمی در خصوص اهمیت حلقه‌های میانی و لزوم اجرای آن گفت: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی، سازمان تبلیغات اسلامی که نقش تسهیل گری در امور فرهنگی داشته و در بحث شناسایی، توانمند سازی و ساماندهی حلقه‌های میانی در امور فرهنگی نقش اساسی ایفا می‌کند. یکی از دغدغه‌ها و مسائل پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی تلاش در راستای استفاده از حلقه‌های میانی است که الحمدلله در این رابطه شاهد اقدامات مفید و ارزشمندی هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به یکی از وظایف مهم این سازمان مبنی بر گفتمان سازی و جهاد تبیین عنوان کرد: در این راستا که نیازمند استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم می‌باشد، برگزاری دوره‌های توانمند سازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفته است که می‌تواند در جامعه بسیار تأثیر گذار باشد.

کد خبر 5526513

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی قزوین تسهیل گری بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر ویروس کرونا ایلام سنندج مشهد خراسان رضوی کرمانشاه اردبیل آمار کرونا بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از ظرفیت حلقه های میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره دیار علویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های استان توسط گروه‌های جهادی پیش‌بینی شده است.

او افزود: بیش از ۳۲۵ برنامه از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه‌ها در ۲۲شهرستان استان در ۳بخش فرهنگی، هنری و رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

آهنگر با اعلام اینکه متولی اجرای برنامه جشنواره علوی در سواحل و تفرجگاه‌ها سپاه کربلا مازندران است، از برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و این اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی ایستگاه‌های افطاردهی ساده، جام رمضان با دو ورزش فوتسال و کشتی، ایستگاه سلامت در کنار ایستگاه‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: دربحث اقامه نماز روحانیون به تمام شهرستان‌ها، سواحل، تفرجگاه‌های استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

او گفت: نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی، سوغات و مشاغل خانگی در سطح استان با همکاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری‌های استان برپا شد.

آهنگر همچنین به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در بسیاری از ورودی‌های استان همچون چالوس، آمل، قائم‌شهر، رامسر و گلوگاه اشاره کرد و افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی، کتاب، مراسم نوروزخوانی و نصب المان‌های ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها