Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادفات رانندگی سهم بالایی در کشته‌شدن هموطنان دارند و سهم جاده‌های ناایمن در این پدیده ناگوار کم نیست، اما توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و احداث مسیرهای امن و جدید تا حد زیادی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اتصال دو استان چهار محال و بختیاری و خوزستان از مسیرهای کنونی همواره با چالش‌هایی رو به رو بوده و حجم زیادی از تصادفات رانندگی در جاده‌های ارتباطی این دو استان قابل توجه است، در حالی که بانک ملی ایران با سرمایه‌گذاری در این بخش تلاش می‌کند بخشی از این تصادف‌ها را بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور فرخ شهر ایذه یکی از مهمترین راه‌های زمینی است که با تصویب کمک 2 هزار میلیارد ریالی توسط بانک ملی ایران در حال عملیاتی شدن است.

این محور از فرخ شهر در استان چهار محال و بختیاری آغاز شده و با عبور از دزک، تونل جعفرآباد، تونل زره و ناغان، پس از گذر از منطقه کارون به شهرستان ایذه در استان خوزستان می‌رسد.

علاوه بر کاهش چشمگیر تصادفات، افزایش مراودات فرهنگی میان کانون‌های جمعیتی بین دو استان نیز از دستاوردهای مهم اجرای این پروژه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملی ایران بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی تکاب گفت : در پی گزارش  وقوع تصادف در محور ایرانخواه بلافاصله اکیپ امداد و نجات آتش نشانی به منطقه اعزام و اقدام به رهاسازی مصدومان محبوس در خودروها کدند.

الطافی گفت : کارکنان  آتش نشانی تکاب  پس از  رها سازی سرنشنان  گیر کرده ، مصدمان را تحویل تیم فوریت های پزشکی دادند.

وی گفت : مصدومان برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • تصادفات دورن شهری منجر به فوت در استان ۱۸ درصد کاهش داشته است
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع