Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم ظهر چهارشنبه در همایش ناگفته‌های حزب در شیراز بیان کرد: پرونده شهید رنجبر که پیشتر در استان فارس مطرح شده بود دارای نواقصی بود.

وی ادامه داد: این پرونده به علت اعتراض قاتل به رأی و بیان کردن موضوع جنون دارای نواقصی بود که از دیوان عالی کشور به مرجع قضایی مورد رسیدگی ارجاع شد تا پس از تکمیل به دیوان عالی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرتضوی مقدم تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم در مرجع قضایی شاهد تکمیل پرونده و برطرف شدن مشکلات و نواقص پرونده هستیم از این رو این پرونده در مرحله نهایی ارزیابی است.

رییس دیوان عالی کشور تاکید کرد: با ارجاع پرونده قتل شهید رنجبر به دیوان عالی کشور شاهد هستیم مراحل بررسی این پرونده در ایستگاه نهایی است و به زودی رأی نهایی این پرونده به صادر خواهد شد.

منبع: مهر لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر شهید رنجبر سید احمد مرتضوی مقدم اخبار مرتبط راه اندازی سامانه ثبت شکایات مردمی از قوه قضاییه ۱۴۰۱/۳/۷ قاتل شهید رنجبر باز هم به قصاص محکوم شد ۱۴۰۱/۳/۲ محاکمه مجدد قاتل شهید رنجبر؛ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱/۲/۱۷ توضیحات رییس کل دادگستری فارس درباره پرونده قاتل شهید رنجبر ۱۴۰۱/۲/۱۰ نقض حکم اعدام قاتل شهید رنجبر به دلیل «احتمال اختلال روانی» ۱۴۰۱/۲/۱۰ قاتل شهید رنجبر به قصاص محکوم شد ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ آخرین ویدیو ها لحظه جالبی که یکی از کاربران ثبت کرد و به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۵۸ قسمتی از فیلم ترسناک ایرانی که از امروز اکران می شود ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۵۲ لحظه عجیب و کمتر دیده شده از زایمان مار + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۳۶ شعبده بازی حیرت انگیز رضا نیکخواه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۸ حقوق یک قاضی چقدر است؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۰۶ بزودی رای پرونده قاتل شهید رنجبر صادر می شود ۱۲:۰۵ بزودی آرای محاکم انتشار عمومی می یابد ۱۲:۰۲ ۲۱ علت صدا دادن جلوبندی خودرو ۱۱:۵۸ لحظه جالبی که یکی از کاربران ثبت کرد و به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم ۱۱:۵۸ طارمی پادشاه جدید فوتبال + عکس ۱۱:۵۵ اگر سر درد دارید، بخوانید ۱۱:۵۲ قسمتی از فیلم ترسناک ایرانی که از امروز اکران می شود ۱۱:۴۷ ثبت اولین مورد مرگ بر اثر وبا در عراق ۱۱:۴۱ یکی از عوامل کلاهبرداری ۳ هزار میلیارد تومانی آمیتیس دستگیر شد ۱۱:۴۰ تاجیک: از هر زمانی به توافق نزدیک تر شده ایم ۱۱:۳۶ لحظه عجیب و کمتر دیده شده از زایمان مار + فیلم ۱۱:۳۴ ضربه کاری کی روش به مصر ۱۱:۲۴ لاوروف: در اجلاس خزر بر همکاری نظامی کشورهای حاشیه دریای خزر تاکید شد ۱۱:۲۴ اگر لوازم خانگی خریدید، چطور قاچاق نبودن آن را چک کنید؟ ۱۱:۲۲ موافقت ترکیه با پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو ۱۱:۱۵ بلیت پرواز‌های داخلی برای اتباع غیرایرانی، دلاری شد ۱۱:۰۶ احتمال تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای عموم ۱۱:۰۵ قیمت دلار امروز ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵ زمان پایان جنگ اوکراین اعلام شد ۱۱:۰۵ کاهش مالیات بر درآمد دارایی های دیجیتال در روسیه ۱۱:۰۲ عضو کمیسیون امنیت ملی: احتمال توافق بالا رفته است ۱۱:۰۰ ماینر ارزان شد/ فرصت مناسب برای استخراج ارزان بیت کوین ۱۰:۵۹ نماینده مجلس: به دلیل گرانی ها نمی توانیم در مراسمات شرکت کنیم! ۱۰:۵۹ شاخص کل بورس هزار واحد افت کرد ۱۰:۵۸ حقوق یک قاضی چقدر است؟ ۱۰:۵۶ مدافع جنجالی استقلال سوژه جدید رسانه پرتغالی + عکس ۱۰:۵۶ کدام رشته های تحصیلی در آینده بازار کار خوبی خواهند داشت؟ ۱۰:۵۴ اطلاع رسانی با پیامک از تعداد سیم‌ کارت هایی که به نام‌ هر فرد است ۱۰:۴۹ تلویزیون جام جهانی را پخش نمی کند؟ ۱۰:۴۶ تقاضای گندم صنف و صنعت ۴۲ درصد کاهش یافت ۱۰:۴۴ به لطف شهید سلیمانی و دیگر شهدا خطر داعش از بیخ گوش ما گذشت ۱۰:۴۳ بچه دزدی به خاطر بی خانمانی! ۱۰:۳۸ نتایج کنکور کی اعلام می شود؟ ۱۰:۲۱ رونمایی از اولین شکار فرهاد مجیدی + عکس ۱۰:۲۰ اعطای ۱۶ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت در خرداد ماه ۱۰:۱۷ این خانه متری ۱۴۲ میلیون تومان قیمت دارد / ارزان‌ترین خانه تهران را کجا می‌توان خرید؟ ۱۰:۱۵ جهش ۱۲ درصدی قیمت مسکن در فصل بهار ۱۰:۱۴ نورنیوز: روز گذشته گفت و گوها فقط میان مورا و باقری بوده است ۱۰:۱۱ دریای خرر میراث کشورهای ساحلی است ۱۰:۰۹ واردات طلای روسیه به آمریکا تحریم شد ۱۰:۰۶ مذاکرات دوحه آخرین راه‌ حل دیپلماتیک برای برجام ۱۰:۰۲ قدردانی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل کاغذسازی کاوه ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۸۰ متری‌ مرکز تهران چند؟ ۰۹:۵۷ بانکی ها صفوف خرید را سنگین تر کردند ۰۹:۴۹ افت هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۰۹:۴۰ افزایش ۴۶.۵ درصدی اجاره بهای شهر تهران در خرداد ماه ۰۹:۳۱ میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی شهر تهران به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید ۰۹:۳۰ بیت کوین همچنان در کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۱۸ شاخص کل آخرین روز هفته را منفی آغاز کرد ۰۹:۰۰ قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهید رنجبر قاتل شهید رنجبر دیوان عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد

به گزارش جماران؛ به نقل از شرق، دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول