Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:54:16 GMT

امروز همه مدعیان در دولت جمع شده اند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۰۸۹۳

امروز همه مدعیان در دولت جمع شده اند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سید مصطفی هاشمی‌طبا، درباره صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که مشکلات کشور ناشی از عملکرد دولت گذشته است، گفت: طبیعی است وضعیتی که در حال حاضر داریم ناشی از گذشته باشد و تردیدی در آن نیست، اما این گذشته به معنی حسن روحانی نیست؛ بله این حرف درست است، اما در کنارش حرف نادرستی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه وضعیت ما فرقی هم نمی‌کند سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از عملکرد گذشته است درست است، ولی اینکه مربوط به روحانی و دولتش می‌شود، نادرست است. البته آقای روحانی در آن دخیل هستند، اما وضعیت امروز ما نتیجه سیاست‌ها و روش مدیریتی موجود در این سال‌ها است نه یک شخص و دولت خاص. حل آن هم از طریق دولت آقای رئیس امکان‌پذیر نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر زمانی هم شعار می‌دادند که حالا قوای سه گانه یکدست شده است و ما همه مشکلات را حل می‌کنیم، تنها یک شعار انتخاباتی بود. از اول هم خودشان می‌دانستند چنین چیزی ممکن نیست؛ چراکه شرایط کشور فرقی نکرده است یکسری اقدامات در داخل کشور انجام شده است یکسری اقدامات هم در خارج از کشور علیه ما صورت گرفته است از سوی دیگر یکسری مدیریت‌ها را در داخل انجام ندادیم که بتوانیم مشکلات را خنثی کنیم که امروز شرایط این‌گونه شده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند اشخاصی مانند آقای محسن رضایی، قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی می‌گفتند کار‌هایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند، اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

هاشمی‌طبا درخصوص این‌که رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر خود حرف‌هایی را بیان کرد به نظر شما ایشان چه راه‌حلی برای برون‌رفت کشور از مشکلات داشت، گفت: به طور موقت هیچ اقدامی نمی‌شود، انجام داد. آقای رئیسی گفتند گرانی‌ها را در چند مورد برای سال آینده گذاشته‌ایم! برای من سوال است آن‌ها که می‌گفتند یک جراحی کردیم و تورم را پایین می‌آوریم، الان وعده گرانی برای سال آینده می‌دهند؟ این نوع حرف زدن دور از سیاست است چه طور می‌شود یک رئیس‌جمهور وعده گرانی دهد؟ برای من مبهم و از عجایب است و باید توضیح دهند به چه دلیل گرانی را وعده می‌دهند.

وی تاکید کرد: یکسری از مسائل به ذهن می‌رسد، اما نمی‌شود گفت که اگر این کار را انجام دهیم حتما درست خواهد شد، ما امروز با مسائل گسترده‌ای روبه‌رو هستیم به طور مثال در مسائل ژئوپولتیک رژیم صهیونیستی دست به کار شده با کشور‌های همسایه ما پیمان ببندد و رادارش را در بحرین و امارات نصب کرده است و در آذربایجان حضور دارد، معتقدم برای رفع مشکلات یک جمع عاقل باید جمع شوند و راه‌حل پیدا و ارائه کنند.

منبع: ایلنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سید مصطفی هاشمی‌طبا اخبار مرتبط هاشمی‌طبا: پرسپولیس و استقلال منحل شوند ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ آخرین ویدیو ها رانندگی جنون‌آمیز راننده نیسان آبی! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۲:۲۴ لحظه جالبی که یکی از کاربران ثبت کرد و به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۵۸ قسمتی از فیلم ترسناک ایرانی که از امروز اکران می شود ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۵۲ لحظه عجیب و کمتر دیده شده از زایمان مار + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۳۶ شعبده بازی حیرت انگیز رضا نیکخواه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۴۶ امروز همه مدعیان در دولت جمع شده اند ۱۲:۴۳ شاخص کل با افت ۷۱۳ واحدی معاملات را به پایان برد ۱۲:۴۱ الکاظمی در مورد چه مسائلی با ایران و عربستان رایزنی کرد؟ ۱۲:۴۱ توجه ویژه رهبر بازار نوشیدنی ایران به حفظ محیط زیست ۱۲:۳۸ رییس جمهور وارد ترکمنستان شد ۱۲:۳۵ بزرگ ترین چالش شما در زندگی چیست؟ یک کارت انتخاب کنید ۱۲:۳۰ قیمت تور هوایی مشهد ویژه ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) + جدول ۱۲:۲۹ راز عجیب پیرزن ۷۶۰ ساله جنوبی! + عکس ۱۲:۲۶ مدافع ایرانی – انگلیسی در حوالی استقلال؟ ۱۲:۱۹ کدام لوازم خانگی از همه بیشتر برق مصرف می کنند ؟ ۱۲:۱۷ فال انبیاء روزانه امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰ هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، میزبان روسای شعب استان تهران ۱۲:۰۸ تاکید محسنی اژه ای بر لزوم دقت در محاسبه تعیین مالکیت اراضی ۱۲:۰۶ بزودی رای پرونده قاتل شهید رنجبر صادر می شود ۱۲:۰۵ بزودی آرای محاکم انتشار عمومی می یابد ۱۲:۰۲ ۲۱ علت صدا دادن جلوبندی خودرو ۱۱:۵۸ لحظه جالبی که یکی از کاربران ثبت کرد و به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم ۱۱:۵۸ طارمی پادشاه جدید فوتبال + عکس ۱۱:۵۵ اگر سر درد دارید، بخوانید ۱۱:۵۲ قسمتی از فیلم ترسناک ایرانی که از امروز اکران می شود ۱۱:۴۷ ثبت اولین مورد مرگ بر اثر وبا در عراق ۱۱:۴۱ یکی از عوامل کلاهبرداری ۳ هزار میلیارد تومانی آمیتیس دستگیر شد ۱۱:۴۰ تاجیک: از هر زمانی به توافق نزدیک تر شده ایم ۱۱:۳۶ لحظه عجیب و کمتر دیده شده از زایمان مار + فیلم ۱۱:۳۴ ضربه کاری کی روش به مصر ۱۱:۲۴ لاوروف: در اجلاس خزر بر همکاری نظامی کشورهای حاشیه دریای خزر تاکید شد ۱۱:۲۴ اگر لوازم خانگی خریدید، چطور قاچاق نبودن آن را چک کنید؟ ۱۱:۲۲ موافقت ترکیه با پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو ۱۱:۱۵ بلیت پرواز‌های داخلی برای اتباع غیرایرانی، دلاری شد ۱۱:۰۶ احتمال تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای عموم ۱۱:۰۵ قیمت دلار امروز ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵ زمان پایان جنگ اوکراین اعلام شد ۱۱:۰۵ کاهش مالیات بر درآمد دارایی های دیجیتال در روسیه ۱۱:۰۲ عضو کمیسیون امنیت ملی: احتمال توافق بالا رفته است ۱۱:۰۰ ماینر ارزان شد/ فرصت مناسب برای استخراج ارزان بیت کوین ۱۰:۵۹ نماینده مجلس: به دلیل گرانی ها نمی توانیم در مراسمات شرکت کنیم! ۱۰:۵۹ شاخص کل بورس هزار واحد افت کرد ۱۰:۵۸ حقوق یک قاضی چقدر است؟ ۱۰:۵۶ مدافع جنجالی استقلال سوژه جدید رسانه پرتغالی + عکس ۱۰:۵۶ کدام رشته های تحصیلی در آینده بازار کار خوبی خواهند داشت؟ ۱۰:۵۴ اطلاع رسانی با پیامک از تعداد سیم‌ کارت هایی که به نام‌ هر فرد است ۱۰:۴۹ تلویزیون جام جهانی را پخش نمی کند؟ ۱۰:۴۶ تقاضای گندم صنف و صنعت ۴۲ درصد کاهش یافت ۱۰:۴۴ به لطف شهید سلیمانی و دیگر شهدا خطر داعش از بیخ گوش ما گذشت ۱۰:۴۳ بچه دزدی به خاطر بی خانمانی! ۱۰:۳۸ نتایج کنکور کی اعلام می شود؟ ۱۰:۲۱ رونمایی از اولین شکار فرهاد مجیدی + عکس ۱۰:۲۰ اعطای ۱۶ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت در خرداد ماه ۱۰:۱۷ این خانه متری ۱۴۲ میلیون تومان قیمت دارد / ارزان‌ترین خانه تهران را کجا می‌توان خرید؟ ۱۰:۱۵ جهش ۱۲ درصدی قیمت مسکن در فصل بهار اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سید مصطفی هاشمی طبا هاشمی طبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم
شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست
من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

شاه شوریده سران خوان من بی‌سامان را
زان که در کم خردی از همه عالم بیشم

بر جبین نقش کن از خون دل من خالی
تا بدانند که قربان تو کافرکیشم

اعتقادی بنما و بگذر بهر خدا
تا در این خرقه ندانی که چه نادرویشم

شعر خونبار من‌ای باد بدان یار رسان
که ز مژگان سیه بر رگ جان زد نیشم

من اگر باده خورم ور نه چه کارم با کس
حافظ راز خود و عارف وقت خویشم

شرح لغت: رگ جان:شریان و آن رگی است که به دل تعلق دارد/ نیش: نیشتر.

تفسیر عرفانی:‌

۱- کار شما درست است، ولی قدری تند و خشن عمل می‌کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می‌شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می‌گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.

۲- اگر دیگران می‌گویند این کار فایده‌ای ندارد و موفق نمی‌شوید، بدین جهت می‌باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می‌کنند؛ بنابراین از هم اکنون با اراده‌ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می‌شوید.

۳- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.

تعبیر غزل:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش‌ها و طعنه‌های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه، زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری بازداشت شدند
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی