Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@01:07:44 GMT

شماره پیراهن خرید جنجالی پرسپولیس لو رفت!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۲۴۸

شماره پیراهن خرید جنجالی پرسپولیس لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید صادقی هافبک تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس که با جنجال های فراوان به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد شماره پیراهن خود را انتخاب کرد.

صادقی قرار است فصل آینده پیراهن شماره ۲۱ این تیم را بر تن کند. شماره پیراهن صادقی در مراسم مربوط به همکاری باشگاه پرپسولیس با یک لو رفت تا مشخص شود فصل آینده با این شماره در پرسپولیس بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 251

کد خبر 1646209

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد

مسگری کارشناس مسئول سلامت محیط مرکزبهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ‌مصرف‌گذشته کشف شد.

وی افزود: این موادغذایی شامل نوشیدنی‌های‌گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیمو‌های دست‌ساز کپک‌زده و روغن‌های سوخته و غیرقابل مصرف شناسایی و غیرقابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام برابر مقررات اقدام شد.

عسگری از شهروندان خواست از خرید موادغذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری کرده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر (تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند.

کارشناس مسئول سلامت محیط مرکزبهداشت بوکان در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط‌و‌کار مرکزبهداشت بوکان اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد