Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:50:39 GMT

نجات زن جوان از خودکشی در اتوبان شیخ فضل‌الله

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۴۱۴

نجات زن جوان از خودکشی در اتوبان شیخ فضل‌الله

زن جوانی که تصمیم به خودکشی در اتوبان شیخ فضل‌الله داشت به کمک آتش‌نشانان و پلیس، نجات یافت.

به گزارش ایمنا، صبح امروز زن جوانی در تصمیمی وحشت‌آور به بالای پل عابرپیاده شهرک آزمایش در اتوبان شیخ فضل‌الله می‌رود و تصمیم به خودکشی می‌گیرد.

شاهدان ماجرا خیلی زود تصمیم هولناک زن جوان را به پلیس و آتش‌نشانی گزارش می‌دهند و در ادامه مأموران کلانتری و آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر می‌شوند و تیم آتش‌نشانی در ابتدا تشک بادی را در زیر پل عابرپیاده برپا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم این زن ۴۶ ساله باعث ترافیک شدید در اتوبان شیخ فضل‌الله می‌شود و آتش‌نشانان و پلیس پس از ۱۵ دقیقه صحبت با زن جوان موفق می‌شوند وی را از تصمیم مرگبار پشیمان کنند و زن جوان به کمک آتش‌نشانان به پایین پل عابرپیاده منتقل می‌شود و در اختیار مأموران کلانتری قرار می‌گیرد.

بنابر این گزارش، این زن که مادر دو دختر جوان است اعلام کرده که همسرش او را ترک کرده و برای مشکلات مالی تصمیم به این اقدام گرفته است.

منبع: رکنا

کد خبر 584923

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودكشي خودکشی در ایران اقدام به خودکشی خودکشی نوجوانان دلایل خودکشی مقابله با خودکشی خودکشی دختر جوان خودکشی جوانان آمار خودکشی در ایران بحران خودکشی در ایران حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتوبان شیخ فضل الله زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع که پشت بام قرار داشت، است. در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال‌زای دیگر نگهداری می‌شد و شعله‌های آتش‌نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش‌نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش‌نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از اطفاء حریق و انجام عملیات و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • آتش‌سوزی در پامنار
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید