Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، پلیس هلند اعلام کرد به دنبال گروهی از سارقان مسلحی است که به یک نمایشگاه هنری واقع در این کشور حمله کردند.

این نمایشگاه هنرهای زیبای اروپایی (Tefaf) در شهر «ماستریخت» واقع در هلند برگزار شده است. در این نمایشگاه آثار تاریخی نفیس و نقاشی‌های استادان قدیم نقاشی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تابلوها و آثارم اعتراض به تخریب محیط زیست توسط انسان است | نقاش بهشت و تصویرگر باغ‌های ایرانی کیست؟ تصویر| چهره واقعی امیرکبیر در نگارخانه کاخ گلستان

به گفته پلیس، این گروه از سارقان در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی وارد نمایشگاه شدند. البته دو نفر در حال حاضر دستگیر شده‌اند.

تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهند، سارقان با استفاده از آنچه که هفت‌تیر به نظر می‌رسد مردم را تهدید و سپس فرار می‌کنند.

این نمایشگاه برای مدتی پس از این اتفاق تخلیه شد ولی بازدیدکنندگان بار دیگر به نمایشگاه بازگشتند. به گفته پلیس کسی در جریان این اتفاق آسیب ندیده است.

پلیس به طور مختصر تایید کرده است که در جریان این سرقت جواهرت ربوده شده‌اند، اما جزئیات زیادی اعلام نشده است.

پلیس بلافاصله پس از دستگیری دو نفر که ۲۲ و ۲۶ ساله بودند جست و جو را با کمک سگ‌ و هلیکوپتر ادامه داده‌اند.

این نمایشگاه هنری، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هنری در اروپا است که صدها اثر در آن به نمایش درآمده‌اند. از جمله آثار این نمایشگاه به یک نقاشی قرن هفدهمی می‌توان اشاره کرد که به قیمت یک میلیون یورو به فروش گذاشته شده است.

این نخستین‌باری نیست که این نمایشگاه هدف مجرمان قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۱ یک حلقه و یک گردنبند الماس به ارزش ۸۶۰,۰۰۰ یورو  در این نمایشگاه به سرقت رفت.

کد خبر 686990 منبع: ایسنا برچسب‌ها هنرهای تجسمی سارق - سرقت هنر هلند نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی سارق سرقت هنر هلند نقاشی نقاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه