Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:33:02 GMT

رونمایی از پیراهن فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن با حضور نیمار + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۶۴۸

رونمایی از پیراهن فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن با حضور نیمار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا، فاصله زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های اروپایی نمانده و بسیاری از باشگاه‌ها در حال رونمایی از پیراهن‌هایی هستند که قرار است در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به تن داشته باشند.

صفحه رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز امروز چهارشنبه تصاویری از پیراهن اول و جدید این تیم برای فصل آینده با حضور کیلیان امباپه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها بار دیگر از رنگ سرمه‌ای، قرمز و سفید در طراحی اصلی این پیراهن استفاده کرده‌اند اما خطور جلوی پیراهن فصل جدیدی پی اس جی با گذشته متفاوت است. 

نکته جالب این است که با توجه به شایعات فراروان در رابطه با جدایی نیمار از این تیم، ستاره برزیلی در این رونمایی حضور داشت تا به این شایعات پایان دهد.

به جز خطوط هوایی قطر ایر ویز که حامی مالی اصلی این باشگاه است، نام دیگر حامی مالی آنها به نام Goatapp نیز روی آستین‌های این پیراهن به چشم می‌خورد. عبارت Goat در زبان انگلیسی مخفف بهترین بازیکن تاریخ است و بسیاری از فوتبال‌دوستان برای توصیف مسی از آن استفاده می‌کنند  و قرار گرفتن آن روی پیراهن پی اس جی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

استفاده از کیلیان امباپه امباپه به عنوان چهره اصلی رونمایی از این پیراهن  نیز اقدامی هوشمندانه بود و به نوعی روی جایگاه این بازیکن در پی اس جی پس از تمدید قرارداد غیرمنتظره‌اش تاکید داشت.

برچسب‌ها نیمار لیونل مسی کیلین امباپه پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیمار لیونل مسی کیلین امباپه نیمار لیونل مسی کیلین امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم