Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای بهرام عین‌اللهی امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران، یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های جمهوری اسلامی را مقابله با بیماری کرونا با اتکا به توانمندی داخلی دانست و گفت: دلیل موفقیت این بود که واکسیناسیون در حجم وسیع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وزیر بهداشت افزود: ورود واکسن به کشور از شهریور پارسال آغاز و تا امروز ۱۵۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین اللهی این نکته را هم توضیح داد که «واردات واکسن به کشور از دی ماه سال گذشته متوقف شده و تمرکز بر روی تولید داخلی صورت گرفت که ۶ مرکز کار تولید واکسن را در کشور بر عهده داشتند». امروز در تولید واکسن کرونا به خودکفایی رسیده‌ایم.

عین اللهی خاطرنشان کرد که وزارت بهداشت یکی از اولویت‌های خود را تامین دارو قرار داده است و در خود سازمان غذا و دارو تغییرات زیادی صورت گرفته است.

عین‌اللهی با تاکید براینکه در حال حاضر کنترل خوبی در این زمینه ایجاد شده است، افزود: اکنون در مرحله‌ای هستیم که منتظریم بیمه‌ها آمادگی پیدا کنند و از این رو یکی از برنامه‌های دولت تقویت بیمه‌هاست.

وی تصریح کرد: ما برای اولین بار بیشتر مردم را بیمه کردیم و ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شدند.

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه تعداد بسیار کمی هستند که بیمه ندارند، گفت: افرادی که وسع مالی خوبی دارند را نمی‌توانیم بیمه کنیم اما کسانی که در سه دهک پایین قرار دارند، با کد ملی می‌توانند خدمات بیمه دریافت کنند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: همزمان با تقویت بیمه‌ها باید بتوانند پوشش دارویی را ایجاد کنند. اکنون سامانه تی تک هم تقویت شده و کنترل دارو را انجام می‌دهد. در شرکت‌های توزیع کننده و داروخانه‌ها این نظارت وجود دارد.

عین‌اللهی همچنین در خصوص برخورد و مقابله با شبکه مافیای دارو گفت: طبق قانون با این شبکه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت دولت سیزدهم عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، با یک بازی مهم همراه بود که طی آن، آپوئل توانست در استادیوم خانگی خود با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

در این مسابقه و پس از ارسال یک ضربه کرنر، عصام چبکه در دقیقه 8 توانست روی ریباند ضربه سر یکی از هم تیمی هایش، گل نخست را وارد دروازه کرده و تیمش را پیش بیندازد.

گیورگی کویلیتایا مهاجم تیم ملی گرجستان، اختلاف را بیشتر کرد. او روی یک حرکت انفرادی و پس از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، ضربه اش را وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر شود.

کویلیتایا در ادامه یک گل به ثمر رساند که به دلیل برخورد توپ به دستش، این گل رد شد. او در نیمه دوم نیز پشت یک ضربه پنالتی ایستاد که ضربه اش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و روی ریباند نیز شوت عصام چبکه به تیرک افقی اصابت کرد تا این توپ به شکل عجیبی وارد دروازه نشود.

در نهایت نیز آپوئل در روزی که سعید مهری را 90 دقیقه روی نیمکت داشت، دو بر صفر پیروز شد تا فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را حفظ کرده و در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ، امید اول قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • نواصولگرایان مخالف گشت ارشاد
  • شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور