Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد باقرپور ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرصتی پیش آمد تا از استان بازدید داشته باشیم، زحمات همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در حوزه های مختلف قابل تقدیر است.

وی افزود: در حوزه مسکن شهری در کل کشور به ۷۱ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد  در حال ساخت داریم که این طرح ها با توجه به زمین هایی که تحویل گرفته شده در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سهم استان مرکزی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۹۰۰ واحد است که در حال احداث است.

باقر پور بیان کرد: در کل کشور ۱۴ هزار واحد بنیادساخت در حال احداث داریم که هزار واحد در استان مرکزی در حال ساخت است.

وی اضافه کرد:  در حوزه عمران روستایی از ۸۵۵ روستایی که در استان مرکزی بالای ۲۰ خانوار هستند طرح هادی ۴۸۳ روستا در حال اجرا است که به طور متوسط ۴۴ درصد در روستاها در حال اجرا است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  ادامه داد: طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تهیه شده و به طور سالانه نیز در حال بازنگری هستند.

باقر پور یاداور شد: در بخش سند ۷۴ هزار سند روستایی داده شده که تقریباً ۵۶ درصد پوشش سند در بخش‌های مختلف را می شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن مسکن شهری استان مرکزی نهضت ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد