Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران از فعال شدن ورزش در محلات خبر داد و در صفحه شخصی خود نوشت: «بزرگترین رویداد آموزشی و تفریحی شهر ‎تهران را با محوریت محلات و با هدف گسترش ورزش همگانی، نشاط عمومی و افزایش سلامت پایتخت آغاز کردیم. شهرداری با فعال کردن ورزش محلات در تهران، به دنبال استعدادیابی و شناسایی قهرمانان محلات برای پرورش قهرمانان ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 5526769 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا علیرضا زاکانی غلامحسین محسنی اژه ای شهر تهران سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی اعتیاد مواد مخدر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری