Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@10:02:44 GMT

پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 تیرماه 1401

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۷۹۲

به گزارش صدای ایران، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،‌ ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است، در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.


پنجشنبه و جمعه استقرار هوای گرم و پایدار در کل کشور تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازظهر شنبه هفته آینده در شمال آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب گیلان افزایش ابر همراه با وزش باد و رگبار پراکنده روی می‌دهد. در جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده علاوه بر شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل در سواحل دریای خزر نیز بارش باران، همراه با وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز یکشنبه تا غروب سه‌شنبه سامانه بارشی وارد جو منطقه می‌شود که انتظار داریم در این بازه علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به‌تناوب و با شدت و ضعف در اکثر نقاط رگبار باران و رعدوبرق، رگبار تگرگ و احتمال صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: این شرایط می‌تواند منجر به اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایجاد رواناب و … شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، بیان داشت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو استان نسبتاً آرام است، از نظر نوسانات دمایی، دماهای شبانه طی ۲۴ ساعت آینده با آهنگی آرام افزایش می‌یابند.

کد خبر 6084510

دیگر خبرها

  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعد و برق
  • پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی
  • هواشناسی امروز ۲ اردیبهشت؛ مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند
  • تحول آبی در استان اردبیل با تکمیل بزرگترین سد مخزنی شمال غرب کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد