Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:42:31 GMT

آدیداس مانع از ایفای نقش مسی در رونمایی از کیت PSG!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۹۷۶

آدیداس مانع از ایفای نقش مسی در رونمایی از کیت PSG!

به گزارش «ورزش سه» انتشار تصاویر رونمایی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از لباس های فصل آینده این تیم لباس با یک ابهام جالب همراه بود.
حضور کیلیان امباپه به عنوان چهره اصلی این تصاویر این گمان را در بین مخاطبان ایجاد میکرد که بعد از تمدید قرارداد این بازیکن حالا او بالاتر از مسی و نیمار چهره اصلی تبلیغاتی باشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال نکته اصلی این مراسم و قرار گرفتن لیونل مسی در کنار امباپه و نه به جای آن این است که معمولاً مراسم رونمایی از کیت جدید باشگاه ها با محوریت بازیکنی برگزار می شود که خودش با آن کمپانی قرارداد تبلیغاتی دارد.
بنابراین طبیعی است که نایکی به عنوان تولید کننده البسه باشگاه پاری سن ژرمن ترجیح بدهد کیلیان امباپه که تحت قرارداد اسپانسری با خودشان است به عنوان چهره اصلی و شاخص مراسم حاضر باشد تا اینکه لیونل مسی به عنوان مدل تبلیغاتی آدیداس این نقش را بر عهده بگیرد.
کمااینکه لیونل مسی در زمان حضور در بارسلونا نیز همواره به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در مراسم رونمایی از پیراهن ها شرکت می کرد اما هیچگاه نفر اصلی نبود چراکه در بارسلونا نیز تولید البسه باشگاه برعهده نایکی بود و مسی به عنوان مدل رقیب اصلی این کمپانی نقش محوری در این مراسم نداشت.
بنابراین انتشار مباحثی در خصوص اینکه حضور امباپه به عنوان چهره اصلی تیم مردان ناشی از جایگاه جدید او در باشگاه بعد از امضای قرارداد است چندان صحیح به نظر نمی رسد و دلیل این اتفاق همکاری با نایکی است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چهره اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد

همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سر دلبران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه قرآن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مجموعه کتب به بیان جایگاه اهل بیت (علیهم‌السلام) در بیان ادیبان مسیحی پرداخته شده است.

محمدمهدی اسماعیلی در بخشی از این‌ مراسم گفت: در راستای گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از طرح‌های خلاقانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود.

در این مراسم همچنین شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، میهمانان خارجی و جمعی از اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حضور در مراسم رونمایی مجموعه کتب سردلبران از غرفه بشری بازدید کرد.

طرح قرآنی بشری از روش‌های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم است.

همچنین پس از آن نیز وزیر فرهنگ در مراسم عقد زوج های جوان که در یکی از غرفه های نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، حضور یافت.

از محورهای این دوره از نمایشگاه می توان به بخش‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه هوش مصنوعی و مباحث دانش بنیان اشاره کرد.

در بخش بین‌الملل حدود ۲۵ کشور دعوت شده‌اند و کارهای هنری و مکتوب خود را عرضه می‌کنند.

نشست‌های قرآنی با حضور پنج وزیر از کشورهای اسلامی، بخش مقاومت غزه و فلسطین، مباحث شناختی طوفان الاقصی و صهیونیست شناسی جزء دیگر برنامه های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یک فرودین تا ۱۴ فرودین ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد با حضور ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم «زهرا شجاعی»
  • مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی تویوتا؛ چهره FJ کروزر جدید را ببینید + عکس