Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@06:18:15 GMT

بند ۵۰۰ هزار دلاری سرخ‌پوشان را وسوسه کرد!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۳۳۳۹

بند ۵۰۰ هزار دلاری سرخ‌پوشان را وسوسه کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه «شاوِش» پرتغال خواستار عقد قرارداد یک ساله به صورت قرضی با عبدی شده است. البته اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد، باشگاه پرتغالی قرارداد دائمی با او می‌بندد. با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد به همین علت گل محمدی باید درباره ماندن یا جدایی اش تصمیم می‌گیرد.

مهدی عبدی فصل گذشته برای پرسپولیس ۷ گل زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند فسخی در قراردادش وجود دارد که او با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از سرخپوشان جدا شود.

اما قرار نیست مهدی عبدی برای همیشه و با پرداخت این مبلغ جدا شود. او تصمیم گرفته است راه مهدی طارمی را برود، اما به صورت قرضی! شنیدیم مهدی عبدی و باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری هستند که فصل آینده این مهاجم به عنوان بازیکن قرضی و با بند ۵۰۰ هزار دلاری به شرط خرید قطعی در سال دوم به تیم «شاوِش» برود.

این در حالی است که دست یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس خالی است و این مربی با جدایی مهدی عبدی بهترین گلزن فصل گذشته خود مخالف است.

ظاهرا بحث خرید کاسیانو مهاجم برزیلی و این اواخر گادوین منشا باعث شده است که مهدی عبدی تصمیم خودش برای جدایی را بگیرد هرچند سرمربی پرسپولیس با این جدایی مخالف است!

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی عبدی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا

آفتاب‌‌نیوز :

جدایی عزیز بک آمانوف از جمع آبی‌های تهران همانطور که پیش بینی می‌شد تبدیل به یک بدهی خارجی شد که مانند سایر موارد، سوای ضرری که به یک باشگاه دولتی وارد شده به احتمال زیاد این مجموعه را بازهم درگیر انتقال پول خواهد کرد. این بازیکن ازبکستانی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، در فصل گذشته به باشگاه استقلال نوتیس داد و نتیجه‌ای نگرفت شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال برد تا علاوه بر ۱۲۶ هزار دلار باقی مانده حقوقش، حکمی ۴۵۰ هزار دلاری نیز برای جبران خسارتش بگیرد.

بااینحال مدیریت فعلی استقلال با بردن این حکم به دادگاه CAS سعی در کم کردن حکم فیفا و درواقع خسارت ۴۵۰ هزار دلاری مطالبه شده دارد. هرچند که به نظر می‌رسد اصل خواسته باشگاه استقلال نقض کامل رای است، اما مدیران این باشگاه، با استناد به قانونی تحت عنوان ماده ۱۷ مقررات تعیین وضعیت و نقل‌وانتقال بازیکنان فیفا، دفعی منطقی را در پیش گرفته‌اند. براساس این قانون؛ حداکثر غرامتی که در صورت فسخ به بازیکن تعلق می‌گیرد، مبلغ باقی مانده از قرارداد او منهای مبلغ قرارداد جدیدی که در زمان رسیدگی به شکایت تا قبل از صدور حکم منعقد کرده، است. مدیران استقلال در دفاعیاتی که به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردند، با استناد به این قانون معتقدند آمانوف در مدتی که اگر فسخ نمی‌کرد قراردادش با آبی‌ها ادامه داشت، به ترتیب با یک باشگاه ازبک و یک باشگاه اماراتی قرارداد بسته، مبلغ قراردادهایش باید از میزان خسارتی که در رای فیفا آمده، کسر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • علت جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا فاش شد