Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:45:51 GMT

کرونا تهدیدی برای جام جهانی قطر نیست

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۳۳۹۶

کرونا تهدیدی برای جام جهانی قطر نیست

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. این بازی‌های با حضور انبوه تماشاگران از سراسر جهان برگزار خواهد شد و این باعث شده تا نگرانی‌هایی درباره شیوع ویروس کرونا وجود داشته باشد.

سازمان بهداشت جهانی اطمینان دارد که اقدامات قطر برای مهار ویروس کرونا موفقیت آمیز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل ریان، مدیر بخش اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت:« تجمع هواداران در قطر مشکلی نخواهد داشت. ما به عنوان سازمان جهانی از نزدیک با قطر در ارتباط هستیم. چنانچه لازم باشد آماده هستیم تا به این کشور برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی مشورت بدهیم.»

او در ادامه گفت:« مقامات بهداشتی قطر به خوبی با سازمان بهداشت جهانی برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی در حال همکاری و ارتباط با هم هستند. ما نگران شیوع ویروس کرونا در ماه نوامبر و دسامبر پیش رو که قرار است جام جهانی برگزار شود، نیستیم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا ویروس کرونا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام غلامی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین، شب‌های قدر و روز جهانی قدس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده و همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی افزود: روز قدس که از ابتکارات بی نظیر امام خمینی (ره) است، امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده و امسال با خروش عظیم مردم در سراسر جهان و مردم همیشه در صحنه لرستان برای حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی افزود: این مراسم در شهرستان خرم‌آباد، ۱۷ فروردین از ساعت ۱۱ در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار»
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود
  • در انتظار برد تکراری