Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@08:52:05 GMT

طرح جمع‌آوری معتادین پرخطر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۴۰۱۸

طرح جمع‌آوری معتادین پرخطر در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از یک آزمایشگاه خصوصی در حال سرقت بود، خبر داد و گفت: مالک آزمایشگاه با استفاده از نصب نرم افزار دوربین مداربسته بر روی تلفن همراهش متوجه حضور سارق در داخل آزمایشگاه شده بود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایران اکونومیست از پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان به سامانه ۱۱۰ در خصوص حضور سارق در یک آزمایشگاه بلافاصله تیم کشت ۱۱۰ به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مالک با استفاده از دزدگیر و دوربین های مداربسته سارق را بصورت آنلاین در تلفن همراه خود مشاهده می کرد، افزود: با راهنمایی شاکی بصورت تلفنی در حالی که خودش در محل حضور نداشت و حضور به موقع پلیس سارق در حالی که با لوازم سرقتی قصد فرار از صحنه را داشت بلافاصله دستگیر شد. 

رییس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی معترف شد و تمامی  اموال سرقتی تحویل مالک شد.

کشف ۶۰ کیلو حشیش در بازرسی از منزلی در تهران 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۶۰ کیلو حشیش در بازرسی از منزلی در جنوب تهران خبر داد. 

سرهنگ ضرغام آذین افزود: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل شخصی‌ اش مقداری مواد مخدر نگهداری و به خرده فروشی آن می پردازد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: با مراقبت های ویژه پلیسی  و اطمینان از صحت خبر،  پس از هماهنگی قضایی روز گذشته تیمی از ماموران عملیات پایگاه پنجم این پلیس به مخفیگاه متهم در محدوده خیابان دامپزشکی اعزام و در بازرسی از آنجا ۶۰  کیلو حشیش کشف کردند.

طرح جمع آوری معتادین پرخطر در پایتخت 

سر کلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ محمد جلینی اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر، کلانتری های تهران بزرگ  پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند. 

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بود اقدام کردند.

این مقام پلیسی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۲۴۹  نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب سطح تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

دستگیری ۲ سارق منازل شمال تهران 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق منزل که از منازل شمال تهران سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان به سامانه ۱۱۰ در خصوص حضور سارق در محل بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض حضور ماموران  یکی از سارقان سوار بر موتورسیکلت شده و دیگری بر روی دیوار یکی از منازل حضور داشت، افزود: شخصی که سوار بر موتورسیکلت بود قصد فرار داشته که با عکس العمل به موقع پلیس دستگیر شد و نفر دوم از روی دیوار منازل اقدام به فرار بصورت حیاط به حیاط نموده که در نهایت با شلیک چند تیر هوایی پلیس  دستگیر و زمین گیر می شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان ۳۰ و ۳۳ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی معترف شدند و موتورسیکلتی هم که این متهمان برای سرقت استفاده کرده بودند توقیف و در ادامه بررسی های پلیسی به دست آمد موتورسیکلت توقیف شده سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

دستگیری سارقان مسلح منزل در شهرک قدس

رییس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل و کشف یک قبضه سلاح جنگی خبر داد. 

 سرهنگ جلیل موقوفه ای  اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محله شهرک قدس بودند که به راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و صورت های پوشیده در حال پرسه زنی و زاغزنی منازل بوده مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر به دو موتورسوار مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهمان با مراجعه ماموران با سرعت از محل متواری می شوند ، افزود: در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار با درایت و هوشیاری ماموران، موتورسیکلت متوقف و یکی از متهمان قبل از هرگونه اقدامی دستگیر می شود و در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد  و یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۵عدد فشنگ جنگی کشف شد .

رییس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل در شمال تهران اعتراف کرد ادامه داد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهر تهران ، فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، پلیس تهران بزرگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ طرح جمع آوری معتادین پیشگیری پایتخت معتادین متجاهر پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در بندر گناوه خبر داد و گفت: با دستگیری متهمان، به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر گناوه، سردار سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و قدردانی از مشارکت مردم در برخورد با ناهنجاری اجتماعی اظهار داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کند. در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یکی از سارقان در این عملیات خاطرنشان کرد: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌ها از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند. متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند. با هماهنگی قضایی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید شد و حدود 80 درصد اموال به سرقت رفته کشف شده به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام