Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:48:54 GMT

بنیاد مسکن ۱۴ هزار واحد مسکونی در کشور می‌سازد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۴۵۰۴

بنیاد مسکن ۱۴ هزار واحد مسکونی در کشور می‌سازد

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بنیاد مسکن ۱۴ هزار واحد مسکونی در کشور می‌سازد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرهاد باقرپور نجف‌آباد ظهر امروز در روند بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان مرکزی با اشاره به اینکه زحمات همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در حوزه‌های مخنلف قابل تقدیر است، اظهار داشت: نزدیک به 71 هزار واحد مسکن شهری در قالب نهضت ملی مسکن در حوزه مسکن شهری در کل کشور در حال ساخت است و میانگین پیشرفت فیزیکی آنها حدود 20 درصد است که تعداد این طرح‌ها و زمین‌های تحویل گرفته شده در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی 2 هزار و 900 واحد سهم استان مرکزی است که در حال احداث است. 

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: در کل کشور 14 هزار واحد بنیاد ساخت در حال احداث است که هزار واحد آن در استان مرکزی ساخته می‌شود. 

رئیس بنیاد مسکن: متروپل‌های فراوانی در روستاها داریم/ مردم ‌از تسهیلات 200 میلیون تومانی ناامید شده‌اندبنیاد مسکن 100 هزار واحد مسکونی در شهرهای کشور می‌سازدنماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن: 52 درصد خانه‌های روستایی کشور مقاوم‌سازی شده است

باقرپور نجف‌آباد تصریح کرد: در حوزه عمران روستایی از 855 روستایی که در استان مرکزی بالای 20 خانوار هستند طرح هادی 483 روستا در حال اجرا است که متوسط 44 درصد نرخ روستاها در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی تمام روستاهای بالای 20 خانوار تهیه شده و این طرح‌ها سالانه در حال بازنگری هستند. 

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: حدود 74 هزار سند روستایی تحویل شده که به طور تقریبی 56 درصد پوشش سند در بخش‌های مختلف وجود داشته است.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد