Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران و همچنین پایانه مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

وی در این بازدید گفت: تکمیل تونل بهسازی مسیر ایلام به صالح آباد تا قبل از ایام اربعین باید انجام شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: این تونل در ایام اربعین به صورت اضطراری در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی ادامه داد: مسیر رفت و برگشت تقاطع صالح آباد در ایام اربعین آماده و زیر بار خواهد رفت و پیمانکار در محل پل کیلومتر ۵۵ و ۵۶ مسیر کنجان‌چم مستقر شده و ورودی و خروجی این پل در دست اقدام است. 

جانشین ستاد اربعین استان در ادامه از پارکینگ اربعین، ساختمان مدیریت اربعین، پایانه برکت و پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان زیرساخت های اجرا شده در این پروژه ها قرار گرفت.

حسنی در بازدید از پایانه مرزی مهران با عنوان این مطلب که خروج انفرادی از مرز به هیچ وجه امکان پذیر نیست، اضافه کرد: خروج زائران ایرانی از مرز مهران فقط در قالب کاروان های حج و زیارت میسر هست.

وی تاکید کرد: افرادی که بخواهند به صورت انفرادی وارد مرز مهران شوند، امکان خروج آنها از مرز به هیچ وجه وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین بر امینت کامل مرز مهران تاکید کرد و عنوان داشت: امنیت مرز مهران الحمدلله برقرار است و تردد زوار هم در قالب کاروانی روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است

محمدرسول نظافتی گفت: خمیرمایه‌ مورد نیاز نانوایان در سه استان بر اساس میزان آرد دریافتی به آن‌ها تخصیص پیدا می‌کند و ارزیابی ما نشان می‌دهد با اجرای این موضوع، هزینه تامین خمیرمایه برای نانوایان حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

محمدرسول نظافتی، مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص اینکه چگونه می‌توان بدون افزایش قیمت نان به اقتصاد نانوایان کمک کرد، گفت: موضوع ترمیم غیرقیمتی اقتصاد نانوایان از ابتدای سال ۱۴۰۲ در دستور کار دولت قرار گرفت. ایده اول، بحث کاهش هزینه‌های تولید نان مانند خمیرمایه بود. یکی از اهداف دولت در سال گذشته، موضوع ساماندهی بازار خمیرمایه و کاهش قیمت آن بود. این موضوع از یک طرف از جهت سلامت عمومی جامعه و افزایش کیفیت نان و از طرف دیگر از جهت اقتصادی در موضوع کاهش هزینه‌های تولید نان برای نانوایان اهمیت ویژه‌ای داشت.

 

مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان درخصوص نحوه اجرایی شدن این طرح عنوان کرد: کاهش هزینه‌های تولید نان قریب به دو ماه است که در سه استان به صورت آزمایشی اجرا شده و خمیرمایه‌ی مورد نیاز نانوایان در این سه استان بر اساس میزان آرد دریافتی نانوایان به آن‌ها تخصیص پیدا می‌کند. آرد دریافتی توسط نانوایان نیز متناسب با سوابق عملکرد آن‌ها در طرح هوشمندسازی هر دوره است.

 

نظافتی افزود: میزان خمیرمایه مورد نیاز نانوایان در سامانه‌ای بارگذاری می‌شود و نانوایان می‌توانند در بازه‌هایی که توسط کارخانجات خمیرمایه و سامانه مشخص شده است، خرید خود را انجام دهند و آن را تحویل بگیرند. ارزیابی ما نشان می‌دهد هزینه تامین خمیرمایه برای نانوایان حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است که نتیجه گام اول در موضوع کاهش هزینه‌های تولید بود.

 

وی ادامه داد: گام بعدی که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت در حال شکل‌گیری است، موضوع عرضه‌ی سایر اقلام در واحد‌های خدمات رفاهی است. طی تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا با مرکز اصناف ایران اتفاق افتاد، مقرر شد در فاز نخست، کالا‌های مشاغل خانگی با همکاری وزارت صمت در واحد‌های نانوایی عرضه شود و واحد‌های نانوایی هم از فروش این محصولات مقداری اقتصاد خود را جبران کنند.

 

نظافتی درمورد دغدغه تامین نان با تعداد بالا در ماه رمضان گفت: در طرح هوشمندسازی به این دغدغه پاسخ داده شد؛ به این شکل که سامانه‌ کسب و کار‌ها و نهاد‌ها از طریق برنامه کاربردی نظر، در دسترس همه مردم قرار دارد و مردم می‌توانند نیاز‌های تعداد بالای خود را در موضوع نان یارانه‌ای در سامانه ثبت کنند. در قدم بعدی، کارت‌هایی که قرار است با آن‌ها خرید نان انجام شود، در سامانه ثبت کنند. در بازه ماه مبارک رمضان این درخواست‌ها به محض ثبت نام تایید شده و می‌توانند خرید خود را از واحد‌های نانوایی از طریق منوی کسب و کار‌ها در دستگاه کارتخوان انجام دهند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • نابودی سرطان با این پروتئین امکان‌پذیر است؟
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند