Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:34:12 GMT

کشف ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۴۷۳۱

کشف ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس با رصد اطلاعاتی و پایش مسیر خودروهای حامل سوخت از مبدا بارگیری تا محل تخلیه آن از قاقچاق گسترده سوخت به وسیله هفت دستگاه تریلر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران حین کنترل خودروهای عبوری محور حاجی آباد به بندرعباس تعداد هفت دستگاه کامیون تانکردار را که به صورت زنجیره‌ای و با فاصله از همدیگر در حرکت بودند شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را به داخل محوطه یگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از بررسی مدارک تسلیمی رانندگان و بارنامه، قاچاق بودن سوخت‌های مذکور محرز و در بازرسی از این هفت دستگاه تریلر، ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و هفت نفر متهم تا کنون در این زمینه دستگیر شده و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

جعفری ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان از ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: فراجا قاچاق سوخت بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس