Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برای ششمین تجربه حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا (۱٣ تا ٢٠ تیرماه) بامداد جمعه دهم تیرماه راهی قزاقستان خواهد شد.

فریبا محمدیان در حاشیه آخرین تمرین این تیم با اشاره به اینکه اسفند سال گذشته فراخوان دادیم و بازیکنان زیادی در اردو حضور یافتند، گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان دختر بسیار مسنجم تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این تیم به رشد کافی رسیده است و با آمادگی کامل راهی قزاقستان می‌شود. بازیکنان در پست‌های مختلف اجراهای خوبی داشتند و هدف فدراسیون نیز توسعه والیبال زنان است.

وی افزود: هرچقدر که تاکتیک‌های بازیکنان به درستی اجرا شود، می‌توانیم مدعی باشیم که این بازیکنان پشتوانه تیم ملی زنان در آینده هستند. رئیس فدراسیون والیبال امروز در آخرین تمرین این تیم دیدگاه‌ها و اهداف کلان را به بازیکنان انتقال داد و این مومضوع انگیزه خوبی برای بازیکنان ایجاد کرد تا این مفاهیم را درک کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان از نظر ذهنی، مهارتی و جسمانی آماده هستند و امیدوارم از بازی لذت ببرند. آن‌ها سفیران ایران به شمار می‌روند و نقش بزرگ و مهم خود را در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر ایفا می کنند.

بلوری زاده: تیم ملی جوانان با سبک جدیدی در قهرمانی آسیا بازی می کند

پدیده بلوری‌زاده ضمن ابراز رضایت از شرایط آماده‌سازی این تیم پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: جمعه عازم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا هستیم و ۶ اردو را پشت سر گذاشتیم و با ۱۲ بازیکن راهی قزاقستان خواهیم شد.

وی با اشاره به این‌که روی فاکتورهایی برای مصاف با تیم‌ها مختلف کار کردیم، یادآور شد: شدت تمرینات زیاد است اما سعی کردیم مدت تمرین را کم کنیم و خداراشکر مصدومیتی در تیم نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم‌های شاخص آسیا در گروه ایران حضور دارند. هر چند همه تیم‌های حاضر در آسیا به جز هند و ازبکستان شاخص هستند. این موضوع کار تیم ملی را سخت می‌کند اما اگر موفقیتی کسب شود می‌دانیم که در مسیر درستی پیش رفتیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند، گفت: سعی می‌کنیم تا روابط درون گروهی را افزایش دهیم. امیدواریم برای اولین بار برابر تایلند بازی خوبی داشته باشیم. هرچند در ابتدا اطلاعاتی از تایلند نداشتیم اما با جست‌وجو پیدا کردن فیلم بازی‌ها توانستیم بازی آنها را ارزیابی کنیم. این تیم اکنون در اردوی تدارکاتی است و در حال بررسی بازی آنها هستیم تا با دفاع و اسپک آنها آشنا شویم.

بلوری‌زاده با بیان این‌که تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی آسیا توقع دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر با سبک قدیم بازی کند، گفت: آنها سبک دیگری از تیم ملی را در این رقابت‌ها خواهند دید. سعی می‌کنیم تا به فیلم بازی تیم‌های دیگر دسترسی پیدا کنیم. در مجموع در تمرینات تلاش کردیم تا بازیکنان تیم ملی جوانان دختر در یک سطح بالا بیایند و مثلث‌های تیم ملی قوی باشند.

فرخی: با چشم بسته به مصاف حریفان می رویم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره شرایط آماده سازی این تیم گفت: ٦ دوره اردوی آماده سازی برای تیم ملی برگزار شد و تلاش کردیم به آمادگی لازم و بالا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برسیم. باید به اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان نیز خسته نباشید بگویم.

رویا فرخی درباره گروه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا یادآور شد: تیم‌های تایلند، قزاقستان و کره‌جنوبی سطح بالایی دارند اما تیم ملی با برنامه ریزی خوب و آنالیز بازی‌های تایلند به مصاف رقیبان می‌رود.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که تجربه بازی بین‌المللی جز دیدارهای تدارکاتی در ایتالیا نداشتم، گفت: حضور در جام کورناکیا ایتالیا تجربه خوبی بود و امیدوارم با موفقیت در آسیا به ایران بازگردیم.

وطن خواه: نمایش خوبی در قهرمانی آسیا خواهیم داشت

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که برای نخستین بار است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند، گفت: تنها تجربه‌ام حضور در جام کورناکیا ایتالیا بود. رقابت دیدنی با تیم‌ها در این مسابقات داشتیم و این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود.

اسماء وطن‌خواه ادامه داد: اهداف بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا ترسیم کردیم و امیدوارم با کمک کادر فنی نتایج خوبی در این سطح از رقابت‌ها کسب کنیم. زیرا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

رضایی: برای ارتقا رتبه. کسب سهمیه جهانی تلاش می کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان دختر در مورد آخرین وضعیت تیم قبل از اعزام به قزاقستان، گفت: تیم ملی در شرایط خوبی از نظر جسمانی و روحی به‌سر می‌برد. در این مدت تلاش کردیم تا طرز فکر بازیکنان تیم ملی تغییر کند. در سال‌های گذشته طرز فکر ملی‌پوشان به فکر ارتقای رتبه خود در آسیا بود اما امسال برای کسب سهمیه جهانی تلاش می‌کنیم ولی قول نمی‌دهیم زیرا کار بسیار سختی است.

زهره رضایی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی والیبال جوانان دختر از اسفند سال گذشته آغاز شد و بازیکنان در این مدت تجربه خوبی به ویژه در جام کورناکیا ایتالیا کسب کردند. برخی از ملی‌پوشان تجربه جهانی نداشتند اما با حضور در ایتالیا استرس آن‌ها کم شده است و آمادگی کاملی از نظر ذهنی و روحی دارند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نخستین تجربه برون مرزی او نیست، گفت: در سال ۱۳۹۷ با تیم نوجوانان تجربه مسابقات برون مرزی را داشته‌ام. در این مسابقات هم برای تیم‌های تایلند و قزاقستان خیلی برنامه‌ریزی کردیم و امیدوارم از پس این تیم‌ها برآییم.

حقی: پس از ۶ مرحله اردو به رقابت های قهرمانی آسیا می رویم

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: روز جمعه دهم تیرماه نیز به قزاقستان اعزام می‌شویم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم.

وی ادامه داد: در فروردین ۱۴۰۱ به جام کورناکیا ایتالیا اعزام شدیم و بازیکنان را در این رقابت‌های تدارکاتی تجارب خوبی به دست آوردند. سطح این مسابقات بسیار خوب و تیم نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد.

برچسب‌ها قزاقستان محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزاقستان محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان قزاقستان محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان مسابقات قهرمانی آسیا رقابت های قهرمانی آسیا جام کورناکیا ایتالیا رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس 2024 برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت 10 درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس 2024 را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی‌سابقه‌ای را ویژه‌ بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوزهای لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار داشت: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آن‌ها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین‌المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال 2024 داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت